مکمل بنزین
خبرداخلی

کرمان موتور قیمت جدید لیفان 820 را اعلام کرد (اسفند 96)

به گزارش چرخان، با نزدیک شدن به پایان سال فعالیت شرکتهای خودروساز و شرکتهای واردکننده خودروهای خارجی نیز افزایش یافته و قیمت‌های بروز و جدید این شرکتها منتشر می‌شود که کرمان موتور نیز از این قافله عقب نمانده و طی یک اطلاعیه قیمت جدید لیفان 820 را اعلام کرد.

این گروه خودروسازی در اطلاعیه‌ای به تمامی نمایندگی‌های خود در سراسر کشور قیمت لیفان 820 را اعلام کرد که طبق این اطلاعیه افزایش قیمت حدود 8 میلیون تومانی نسبت بهمن ماه را شاهد هستیم. همچنین کرمان موتور در اطلاعیه خود اعلام کرده است که تمامی خریدهای انجام شده توسط مشتریان با مدل 97 تحویل داده می‌شود و تمامی سفارشات به صورت تحویل فوری ثبت نام می‌شوند.

طبق این اطلاعیه، کرمان موتور قیمت جدید لیفان 820 را 99 میلیون تومان اعلام کرده است که قیمت بهمن ماه این خودرو 91 میلیون و 250 هزار تومان تعیین شده بود که افزایش قیمت حدود 8 میلیون تومانی را تجربه کرده است. البته مسئولین کرمان موتور دلیل خاصی برای این افزایش قیمت مطرح نکرده‌اند و گویا صرفا پرفروش بودن این خودرو در بازار خودروهای زیر 100 میلیون تومان باعث شده است که مسئولین این شرکت به فکر افزایش قیمت بیفتند.

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. توروخدا یکی جلوی این کرمان موتورو بگیره.آخه چجوری راحت هرماه قیمت رو میبرن بالا.این چه وضعیه.این چه مملکتیه آخه

    1. محمد صادق عزیز ما هم با شما موافقیم
      متاسفانه قیمت خودروهای وارداتی هیچ حساب کتابی نداره.

  2. بنده بك خودرو ليفان٨٢٠خريدارى نموده ام كه سيستم بخارى ؛كى لس ؛نور چراغ جلو درحالت نور بالا گير كرده؛ جلو بندى ؛ كمك؛ برق دزدى ماشين كه هر چند وقت بايد باطري را شارژ كنم و ايرادات ديگر كه نمايندگى ازبابت تامين قطعه خودشان دچار مشكل هستند خواهشا اگر مسؤولى دارد رسيدگى كند كه چرا خدمات پس إز فروش همچنين نمايندگى بزرگى بايد به اين صورت باشد كه إز خريد خودمان إز كرمان موتور بيزار شده وديگر حتى اسم كرمان موتور كه مي ايد تنمان بلرزد ايا اين واقعا انصاف است كه دراين سرما بايد داخل يك خودروى به ظاهر لوكس به بزنيم ونوربالاى خودرو كه بنده إز همينجا إز تمام كسانى كه زر مسير تردد بنده قرار گرفته اند وآذيت شده اند معذرت إز طرف كرمان موتور مى نمايم از بابت خدمات پس إز فروش و تامين قطعه كرمان موتور خيلى خيلى ضعيف ميباشد و بااين روند در اينده شاهد تعطيلى وپلمپ كليه ى نمايندگى ها خواهيم بود

    1. خوشحال میشیم اگر دوست داشتی و تمایل داشتی از طریق تماس با دفتر چرخان جزئیات بیشتری از این موضوع در اختیارمون بزاری تا پیگیری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا