مکمل بنزین
خبرداخلی

2 محصول جدید در راه کشور همسایه؛ محصول پرفروش ایران‌خودرو در عراق کدام است؟

به گزارش چرخان، پس از برجام خودروسازهای ایرانی موفقیت‌های زیادی در زمینه همکاری با کشورهای مختلف برای عرضه محصولاتشان داشته‌اند که یکی از شرکتهای موفق در این زمینه گروه خودروسازی ایران‌خودرو است که در کشورهای مختلف از جمله بلاروس، آذربایجان و بسیاری از کشورهای نزدیک به ایران توانسته قراردادهای همکاری خوبی منعقد کند که در جدیدترین خبری که توسط سایت خبری این شرکت منتشر شده است، این شرکت با صادرات دو محصول جدید خود به عراق، سهم بازار ایران از بازار خودروهای عراق را بیش از پیش کرده است.

طلال حسین سلمان مدیرعامل شرکت اسکای که یکی از تاثیرگذاران صنعت خودرو در کشور عراق است، در بازدیدی که از شرکت ایران‌خودرو داشت گفت: مردم عراق به محصولات ایران‌خودرو علاقه زیادی دارند و این علاقه روز به روز بیشتر شده و در حال افزایش است. این علاقه مردم برای خرید محصولات، فرصت ویژه‌ایست که باعث می‌شود همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور افزایش پیدا کند.

وی در ادامه افزود: ایران‌خودرو توانسته با بهره‌گیری از فناوری‌های روز، محصولات خوبی را تولید کند که بسیاری از استانداردهای روز را داشته و فناوری‌های روز مورد نیاز مردم را تامین کند. به همین دلیل این شرکت در کشور عراق توانسته سهم خوبی از بازار را از آن خود کند.

طلال حسین سلمان در ادامه با اشاره به موضوع کیفیت و ایمنی محصولات ایران‌خودرو گفت: ایمنی و کیفیت محصولات ایران‌خودرو بسیار بالا بوده و این موضوع در مقایسه با برندهای حاضر در عراق به وضوح قابل مشاهده است. مردم به کیفیت و ایمنی خودروهایی مانند سمند معتقد هستند و از قابلیت‌های خوب این خودرو استقبال می‌کنند.

وی در پایان گفت: صنعت خودروسازی برای کشور عراق از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است. ما می‌خواهیم همکاری‌های ایران‌خودرو با شرکای عراقی بیشتر شود تا بتوانیم صنعت خودروسازی عراق را نیز پیشرفت دهیم. ما منتظر حضور بیش از پیش ایران‌خودرو برای تولید و عرضه محصولات جدید هستیم.

لازم به ذکر است که ایران‌خودرو با شریک عراقی خود یعنی شرکت نبع زمزم در این کشور حضور دارد و اسکای نیز یکی از سازمان‌های دولتی است که سیاست‌گذاری بخش صنعت و خودرو را انجام می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید: با مبلغ ۳ تا ۳۵ میلیون تومان، چه خودروهایی از ایران خودرو می‌توان خرید؟

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا