Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بررسی لکسوس LC500 مدل ۲۰۱۸ (ویدئوی اختصاصی)

لکسوس در تولید خودروهای لوکس و اسپرت تجربه زیادی دارد و یکی از محصولات جدیدش لکسوس LC500 مدل ۲۰۱۸ کوپه است که در میان خودروهای موجود در این سگمنت پرچم‌دار به شمار می‌رود. این خودروی کوپه اسپرت می‌تواند حداکثر دو سرنشین را در خود جای دهد و با دو حالت رانندگی شهری و مسابقه‌ای در جاده‌ها می‌تواند دیده شود.

لکسوس LC500 مدل ۲۰۱۸ مجهز به پیشرانه ۸ سیلندری پرقدرت با ۴۷۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۵۴۰ نیوتن متر متصل به گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک است که می‌تواند در ۴.۶ ثانیه شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند و حداکثر سرعتی معادل ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

مصرف سوخت شهری این خودروی اسپرت در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۶ لیتر و در جاده‌های مسابقه‌ای ۲۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش تعیین شده است. ظاهر این خودروی لوکس به همراه شاسی‌ قوی دارای سیستم آئرودینامیک خوب است که نشان دهنده عملکرد خوب آن در جاده‌های بین شهری یا مسابقه‌ای است. در درون کابین صندلی‌های آن از چرم الکانترا طراحی شده و حاکی از کیفیت بالای آن هست؛ از سوی دیگر در جلوی راننده هدآپ و سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۰ اینچی وجود دارد که اطلاعات پایه و اساسی را به راننده می‌دهد.

یکی از نقاط ضعف این خودروی اسپرت سیستم سرگرمی و اطلاعات آن است که نه تنها از دو سیستم اندروید اتو یا اپل کارپلی پشتیبانی نمی‌کند، بلکه لمسی نیز نیست و راننده می‌بایست با استفاده از صفحه تاچ پد آیکون‌های داخل نمایشگر را انتخاب کند و با آنها کار کند که خیلی آزار دهنده است و در هنگام رانندگی حواس راننده را بیش از حد پرت می‌کند.

با این وجود رانندگی با لکسوس LC500 مدل ۲۰۱۸ بعد از مدتی در جاده‌ها خسته کننده نیست چرا که هندلینگ بسیار خوبی دارد و حس رانندگی خودروهای برقی یا با سیستم نیمه خودران را به راننده انتقال نمی‌دهد و شما می‌دانید که همیشه کنترل رانندگی را در دست دارید. قیمت این خودروی لوکس اسپرت در بازار جهانی حدود ۹۵ هزار الی ۱۱ هزار دلار است که رقبایی مانند بی‌ام‌و سری ۶ یا آئودی S5 دارد.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا خودروی کوپه لکسوس LC500 مدل ۲۰۱۸ را بیشتر مورد بررسی قرار دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.