Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

۱۰ خودروی قدرتمند نمایشگاه ژنو که ما باید آنها را بشناسیم

نمایشگاه ژنو به روزهای آخر خود نزدیک می‌شود و تقریبا دیگر محصولی برای رونمایی باقی نمانده است. این نمایشگاه بزرگ، برای تمام خودروسازان اهمیت دارد و آنها در این رویداد بزرگ جهانی، تمام قدرت خود را نمایش می‌دهند. امسال خودروهایی در این نمایشگاه حضور داشتند که اعداد و ارقام، منتشر شده از قدرت تولیدی آنها، شگفتی را در سرتاسر ژنو حکم‌فرما می‌کرد. برای خودروهایی مانند فراری و لامبورگینی، ساخت خودروی قدرتمند دیگر شگفتی محسوب نمی‌شود و بیشتر مردم به خودروهای سریع این کم‍پانی‌ها عادت کرده‌اند. با این حال، بسیاری از شرکت‌های کوچکتر به نظر می‌رسد، تلاش می‌کنند با ادعای تولید خودرو با اسب‌بخار بالا، توجهات را به‌خود جلب کنند و ما نیز سعی داریم این اعداد را باور کنیم اما خود شرکت‌ها کمی شرایط را باور ناپذیر کرده‌اند. امروز به سراغ ۱۰ محصول با بیشترین اسب‌بخار در نمایشگاه ژنو رفته‌ایم تا با قوی‌ترین آنها آشنا شویم.

10- مرسدس میباخ S650 مدل ۲۰۱۹

یک سدان قدرتمند از خودروساز لوکس میباخ که خروجی موتور این برند را می‌توان چشم بسته پذیرفت. S650 با موتور AMG S65 عرضه شده که یک پیشرانه 6.0 لیتری V12 بیتوربو است. این پیشرانه توانایی تولید 621 اسب بخار قدرت و 738 پوند گشتاور را دارد.

9- مرسدس AMG GT مدل ۲۰۱۹ کوپه (مشترک)

خودروی نهم نیز از یک زیرشاخه دیگر برند مرسدس است. موتور این خودرو با اصلاحات انجام گرفته، تواناتر شده و نتیجه کار پیشرانه ۴ لیتری هشت‌سیلندر AMG، تولید ۶۳۰ اسب‌بخار قدرت است.

8- لامبورگینی هوراکان پرفورمنت اسپایدر ۲۰۱۸ (مشترک)

هیچ تردیدی وجود ندارد که لامبورگینی همیشه درست می‌گوید و خودروهای این برند، توانایی‌های ادعایی را دارند. مدل جدید هوراکان با همان موتور V-5 و 5.2 لیتری با قدرت 630 اسب بخار  عرضه شده است.

7- فراری 488 پیستا

برای 488 Pista جدید، فراری از یک موتور 3.9 لیتری V8 بهره گرفته که با ارتقاء آن توانسته به قدرت 711 اسب بخار دست‌یابد.

7. مکلارن Senna GTR

این خودرو، اولین مدل در این لیست است که ما نمی‌توانیم به طور کامل به خروجی آن اعتماد کنیم، اما نه به دلایلی که ممکن است انتظار داشته باشید. در حال حاضر، مک لارن می‌گوید Senna GTR حداقل 825 اسب بخار قدرت دارد. با این حال، تولید آن تا سال 2019 آغاز نخواهد شد، که این شرکت حدود یک سال زمان دارد تا پیشرانه خود را کاملا آماده کند.

6. LVCHI Venere

LVCHI یک خودروساز جدید از کشور چین است که سدان Venere را با ظاهری زیبا و موتور الکتریکی به ژنو آورد. این کمپانی ادعا می‌کند، محصول مذکور می‌تواند 992 اسب بخار تولید کند.

5. استون مارتین والکری AMR Pro

استون‌مارتین ادعا می‌کند این خودرو می‌تواند بیش از 1،100 اسب بخار قدرت را به‌کمک پیشرانه V12 خود، تولید کند و با توجه به شجره معتبر استون‌مارتین می‌توان چشم‌بسته، ادعای این شرکت را پذیرفت.

4. زنوو TSR-S

بنابر ادعای شرکت زنوو موتور V8 و 5.8 لیتری TSR-S توانایی تولید 1،177 اسب بخار قدرت را دارد و این ادعا نیز پذیرفتنی است چرا که بیش از این موتور مدل TS1 GT با 1،163 اسب بخار معرفی شده بود که در تست‌ها این قدرت تولیدی بدست آمده بود.

3. Techrules Ren RS

تچرولس در نمایشگاه ژنو یک خودرو شبیه به رنو RS را با 1،287 اسب بخار قدرت رونمایی کرد که مجهز به شش موتور الکتریکی و دو توربو با سوخت دیزل برای تامین موتورهای برقی است.

2. کوربلاتی Missile

این شرکت ادعا می‌کند که یک هایپرکار قدرتمند طراحی کرده است که با استفاده از موتور 9.3 لیتری Biturbo V8 می‌تواند 1800 اسب بخار قدرت تولید کند.

1. ریماک C_Two

گفته شده که C_Two قدرتی معادل 1888 اسب بخار دارد و تنها در 1.85 ثانیه می‌تواند به شتاب ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.