مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط جدید فروش فوری پژو 301 توسط ایران‌خودرو اعلام شد

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که در هفته‌های اخیر محصولات تولیدی مشترکش با شرکت پژو فرانسه را به بازار عرضه می‌کند و طرح‌های فروش و پیش‌فروش مختلفی را به مردم ارائه کرده است در تازه‌ترین اقدام خود طرح جدید فروش فوری پژو 301 یکی از محصولات شرکت ایکاپ را اعلام کرد که به شرح زیر است.

طبق اعلام این گروه خودروسازی، پژو 301 با مدل 2016 به صورت فوری و با قیمت 94 میلیون و 926 هزار و هفتصد تومان به صورت فوری به مشتریان فروخته می‌شود. موعد تحویل این خودرو 20 روزه بوده و ثبت نام آن از امروز آغاز می‌شود.

پژو 301

همچنین طبق اطلاعیه ایران‌خودرو ظرفیت این خودرو محدود بوده و به محض تکمیل ظرفیت خودرو، سایت ثبت نام بسته خواهد شد. رنگهای ارائه شده در این طرح فروش سفید، نقره‌ای، خاکستری و مشکی است که طبق ظرفیت‌های موجود ثبت نام می‌شوند.

از دیگر شرایط این فروش می‌توان به عدم امکان تنظیم صلح‌نامه اشاره کرد و همچنین در صورت تاخیر در تحویل خودروها، مشتریان می‌توانند قرارداد خود را فسخ کنند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا