مکمل بنزین
خبرداخلی

در ایام عید به این مراکز معاینه فنی خودرو در تهران مراجعه کنید

به گزارش چرخان، بسیاری از افراد ایام عید را فرصت مقتضی برای رسیدگی به بسیاری از کارها می‌دانند که یکی از آنها رسیدگی به امورات فنی خودروهای شخصی است که در ایام عادی سال که فرصتی برای انجام ندارند و مترصد فرصتی برای رسیدگی به این امور هستند. از جمله آنها مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو است که اگر در تهران برای نوروز 97 به دنبال این کار هستید، پیشنهاد می‌کنیم مراکز زیر را به خاطر بسپارید.

طبق اعلام ستاد معاینه فنی خودرو تهران آن دسته از شهروندانی که قصد حضور در مراکز معاینه فنی خودرو در تهران را دارند می‌توانند با دریافت نوبت از طریق سایت، حضور را تسهیل کرده و از اتلاف وقت جلوگیری کنند.

این مقام مسئول گفت: همچنین ما تسهیلات خوبی برای تسریع در روند فعالیت این مراکز در نظر گرفتیم که امیدواریم بتوانیم قبل از شروع سال و همین‌طور در طی نوروز 97 خدمت‌رسانی مناسبی را برای شهروندان انجام دهیم.

همچنین شهروندان عزیز می‌توانند با ارسال یک پیامک به سر شماره 2000112 از آخرین وضعیت مراکز معاینه فنی خودرو مطلع شوند و پس از آگاهی نسبت به شلوغی مرکز موردنظرشان نسبت به حضور در آن مرکز اقدام کنند. طبق تصمیمات اتخاذ شده امسال نیز همانند سالهای گذشته از دوم فروردین 97 مراکز معاینه فنی خودرو باز بوده و آماده خدمت‌رسانی خواهند بود.

مراکز معاینه فنی خودرو

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا