مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی از طرح مفهومی پیکاپ جدید فولکس واگن تا روزهای آینده

نمایشگاه خودرویی نیویورک و شایعاتی که قبل از برپایی این نمایشگاه بزرگ خودرویی وجود دارد، تب‌وتاب بیشتری را برای هواداران و عاشقان صنعت خودرو ایجاد می‌کند.

شایعاتی که خبر از رونمایی خودروهای جدید یا طرح‌های مفهومی جدید از طرف شرکت‌های سازنده خودرویی را به گوش ما می‌رسانند. طبق همین گمانه‌زنی‌ها و اخبار مربوط به این موتورشو 2018 آمریکا خبری مبنی بر برنامه شرکت آلمانی فولکس‌واگن برای رونمایی از طرح مفهومی پیکاپ نیمه سایز خود به گوش ما رسیده است.

اگرچه فولکس‌واگن نام Amarok را در تاریخ 22 نوامبر 2017 برای این تازه‌وارد خود در اداره ثبت‌نام‌های تجاری و پتنت آمریکا ثبت کرده بود، به نظر نمی‌آید که این نام قرار باشد روی این پیکاپ خوش‌چهره آلمانی سوار شود. در عوض، پیکاپ بدون نام، طبق گزارش‌ها از نام پایه Atlas SUV که قرار است در موتورشو نیویورک به نمایش دربیاید رونمایی خواهد کرد.

شرکت فولکس‌واگن مشتاق ورود به نمایشگاه خودرویی نیویورک برای رونمای از خودروهای مفهومی و طرح‌های جدید خود است. شرکتی که اگر بازخوردهای موجود به این پیکاپ جدیدش در نیویورک مثبت باشد، این مدل را به مرحله‌ی تولید خواهد رساند. مدلی که از همان ابتدای مراحل تولید به‌عنوان یک خودروی مفهومی نیز موردحمایت مدیر این شرکت آلمانی، هربرت دیس بود.

این خودروی تازه‌وارد اگر قرار باشد به مرحله‌ی تولید و عرضه برسد، می‌بایست با پیکاپ های قدرتمند دیگری مانند شورلت کلورادو، تویوتا تاکوما، فورد رنجر و هوندا ریج لاین نیز در بازار آمریکا و کانادا به رقابت بپردازد.

همچنین شرکت فولکس‌واگن قصد دارد تا سال 2020 یک خودروی کراس اوور کامپکت را برای بازار ایالات‌متحده به فروش برساند. باوجوداینکه فولکس‌واگن قبلاً مدل‌های دیگری در بازارهای جهانی، جایی که T-Roc رونمایی شده بود، معرفی کرده بود، خودروی کراس اوور مخصوص بازار ایالات‌متحده از خانواده‌ی شاسی‌بلند های قدرتمند این شرکت بوده که هفته پیش در پکن چین رونمایی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا