مکمل بنزین
بازارچه

آخرین قیمت محصولات سایپا در کارخانه و بازار (18 فروردین 97)

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی سایپا که هفته گذشته با صدور دو اطلاعیه جدید ورود جدی خود را به بازار سال 97 اعلام کرد در نخستین روز از بازار رسمی خودرو در کشور، محصولات این شرکت شاهد افزایش قیمت جزئی شده که این افزایش قیمت ناشی از همان اطلاعیه‌ای بود که این شرکت در روز پنج‌شنبه صادر کرد.

در ادامه آخرین قیمت محصولات سایپا در کارخانه و بازار تهران را تقدیم نگاه شما می‌کنیم و امیدواریم این گزارش قیمتی مورد استفاده شما واقع شود.

محصولات سایپا

سایپا 111 اولین خودرو از محصولات سایپا است که همان پراید هاچ‌بک است که در بازار آزاد با قیمت 23 میلیون و 700 هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. قیمت این محصول با تحویل طولانی مدت 21 میلیون و 592 هزار تومان است.

سایپا 131 دیگر خودرو از محصولات این شرکت است که پرفروش‌ترین خودروی سال 96 نیز لقب گرفته بود و در حال حاضر با قیمت 22 میلیون و 400 هزار تومان در بازار آزاد معامله می‌شود. سایپا این خودرو را با قیمت 21 میلیون و 629 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌کند.

سایپا 132 نیز دیگر محصول از خانواده پراید است که با قیمت 23 میلیون تومان در بازار آزاد توسط فروشندگان به بازار عرضه می‌شود و قیمت درب کارخانه آن 21 میلیون و 194 هزار تومان است.

سایپا 151 خودروی وانت از خانواده پراید است که قیمت آن درب کارخانه و در بازار آزاد تقریبا یکسان بوده و تفاوت نهایتا 50 هزار تومانی دارد. قیمت این خودرو 21 میلیون و 500 هزار تومان است.

سایپا خودروهای صفر

تیبا صندوقدار با قیمت 26 میلیون و 400 هزار تومان در بازار آزاد معامله می‌شود و این خودرو درب کارخانه با نقدینگی 25 میلیون و 883 هزار تومان قابل خریداری است.

تیبا صندوقدار دوگانه سوز دیگر خودرویی است که سایپا با قیمت 27 میلیون و 383 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌کند ولی در بازار آزاد با قیمت 28 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. مدل هاچ‌بک این خودرو نیز با رینگ آلومینیومی معروف در خانواده تیبا، با قیمت 28 میلیون و 500 هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. قیمت درب کارخانه این خودرو حدود 300 هزار تومان پائین‌تر از قیمت بازار آزاد است.

کوییک

کوئیک اتوماتیک فول نیز دیگر خودرویی است که قبل از عید تا قیمت 47 میلیون تومان بالا رفت ولی در حال حاضر با قیمت 44 میلیون و 200 هزار تومان قابل خریداری است. البته تاکنون سایپا همان قیمت 42 میلیون تومان را برای این خودرو معین کرده است که صحبت‌هایی برای افزایش قیمت این خودرو نیز شده است که به زودی نهایی و اعلام می‌شود.

آریو 1600 اتوماتیک دیگر خودروی سایپا است که در حال حاضر با قیمت 58 میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود. قیمت درب کارخانه نیز حدود 100 هزار تومان پائین‌تر از بازار است.

سراتو سایپا

از دیگر محصولات سایپا که جزو با کیفیت‌ترین خودروهای مونتاژی سایپا محسوب می‌شود، کیا سراتو 1600 دنده‌ای و  آپشنال است که در بازار آزاد با قیمت 87 میلیون تومان قابل خریداری است. قیمت درب کارخانه این محصول تفاوت چندانی با قیمت بازار آزاد ندارد.

سراتو 2000 دنده‌ای آپشنال آخرین خودرویی است که در محصولات سایپا قابل بررسی است و در حال حاضر با قیمت 106 میلیون و 900 هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. قیمت درب کارخانه این خودرو 104 میلیون و 247 هزار تومان است که با تحویل نسبتا بلند مدت قابل ثبت نام است.

محصولات سایپا

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با توجه به اینکه قیمت دلار 4200 تومان اعلام شده وفروختن از 4200 تومان غیرقانونی وجرم محسوب میشود پس چرا قیمت اعلام شده محصولات با نرخ دلار 6000 تومان محاسبه وخودرو بفروش میرسد!!!!!؟؟؟؟؟
    که این عمل گران فروشی محسوب میشود

  2. دوستان خواستم تشکری کنم از شرکت سایپا به خاطر که کار عضراعیل را اسان کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا