مکمل بنزین
بازارچه

آخرین قیمت محصولات رنو در بازار تهران (19 فروردین 97)

به گزارش چرخان، رنو یکی از برندهای مورد اعتماد مشتریان ایرانی است که همکاری گسترده‌ای با شرکت‌های داخلی داشته و هر کدام از شرکت‌های خودروساز داخلی ما به نوعی یک یا چند محصول از این برند معتبر فرانسوی را در بازار عرضه می‌کنند و این موضوع جدا از ایجاد تنوع محصولی که در بازار خودروهای داخل کشور ایجاد می‌کند، از استقبال خوب و بالای مردم کشورمان نیز خبر می‌دهد. در ادامه ما نیز به ارائه گزارش قیمت محصولات رنو می‌پردازیم که تحت تاثیر افزایش قیمت انجام شده در قیمت نگین خودرو بوده و افزایش نرخ قابل توجهی را تجربه نموده است.

محصولات رنو

اولین خودروی مورد بررسی ما رنو سیمبل پی‌ای است که در قیمت درب نماینده رسمی این برند در کشورمان 105 میلیون تومان به فروش می‌‌رسد. مدل اس‌ای نیز دیگر خودرویی است که با آپشن‌های بیشتر نسبت به مدل پی‌ای در حال حاضر با قیمت 110 میلیون تومان به بازار عرضه می‌شود. قیمت بازار این دو خودرو چیزی نزدیک به همین اعداد بوده و تفاوتی ندارند.

داچا (رنو) داستر

خودروی بعدی که مورد بررسی ما قرار گرفته است، رنو داستر دو دیفرانسیل مدل 2017 است که در دو نوع با آپشن‌های کمی متفاوت به بازار عرضه می‌شود. قیمت خودروی با آپشن پایین‌تر چیزی در حدود 135 میلیون تومان بوده و خودروی با آپشن بهتر نیز با نقدینگی 142 میلیون تومان قابل خریداری است.

از دیگر محصولات رنو می‌توان به رنو داستر تک دیفرانسیل اشاره کرد که در مدل 2017 با قیمت 140 میلیون تومان در بازار آزاد خودروهای خارجی خرید و فروش می‌شود. همین خودرو با دو دیفرانسیل نیز قیمتی معادل 152 میلیون تومان دارد.

رنو داستر تک دیفرانسیل در مدل 2018 نیز در بازار آزاد خودروهای خارجی با قیمت 155 میلیون تومان به مشتریان فروخته می‌شود. قیمت نوع دو دیفرانسیل این خودرو در بازار آزاد چیزی در حدود 162 میلیون تومان است. رنو داستر به دلیل کیفیت طراحی و امکانات آفرود آن، یکی از خودروهای پرفروش زیر 200 میلیون تومان بازار است که با شرایط متنوعی توسط نماینده رسمی این برند در کشورمان عرضه می‌شود.

وقتی صحبت از برند رنو می‌شود، نمی‌توان به دو خودروی پرفروش این شرکت که لقب پرفروش‌ترین خودروهای سال 96 را از آن خود کردند، نپرداخت. رنو تلیسمان اولین خودروی پرفروش سال 96 در حال حاضر در مدل 2017 با قیمت 250 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. مدل 2018 این خودرو که امروز با بخشنامه صادر شده توسط نگین خودرو شامل افزایش قیمت شده است، در بازار آزاد نیز با افزایش قیمت حدود 10 میلیون تومانی روبرو شده و در حال حاضر با قیمت 275 میلیون تومان به مشتریان فروخته می‌شود.

رنو کولئوس دیگر خودرو از بازار خودروهای خارجی و محصولات رنو است که با لقب دومین خودروی پرفروش بازار کشورمان در سال 96، در مدل 2017 با قیمت 290 میلیون تومان بین خریدار و فروشنده معامله می‌شود. مدل 2018 همین خودرو نیز طبق افزایش قیمتی که نماینده رسمی رنو فرانسه در کشورمان داشته است، با افزایش قیمت 10 میلیون تومانی در بازار آزاد روبرو شده و در حال حاضر برای خرید این خودرو می‌بایست نقدینگی حدودا 320 میلیون تومانی را به همراه داشته باشید.

 

لیست قیمت کامل محصولات رنو:

محصولات رنو در 19 فروردی 97

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا