مکمل بنزین
بازارچه

قیمت هاوال H2 و شرایط فروش این خودرو (مهر 97)

قیمت هاوال H2 یکی از پارحاشیه‌ترین ترکیب‌هایی است که از همان روز اول معرفی این خودرو جنجالی بود و شاید شروع نوسانات ارزی همان زمانی بود که این خودرو توسط گروه بهمن رونمایی شد و کیفیت قابل قبول این خودرو باعث شد مشتریان زیادی برای خرید هاوال H2 به صف شوند که پیش فروش آن نیز از خبرسازترین پیش فروش‌های یکسال اخیر بود.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی بهمن در اطلاعیه‌ای جدیدترین قیمت هاوال H2 را اعلام کرد که مشتریان دارای حواله مهرماه سال جاری می‌بایست با این قیمت نسبت به تکمیل وجه خود اقدام کرده و محصول گروه بهمن را تحویل بگیرند که علیرغم افزایش اعمال شده در ماه جاری نسبت به شهریور ماه که آخرین قیمت اعلامی توسط گروه بهمن در نظر گرفته میشد، در حال حاضر نیز سود حدود 80 تا 100 میلیون تومانی برای پیش خریدکنندگان این خودرو متصور هستیم!

قیمت هاوال H2قیمت هاوال H2 در بازار آزاد چیزی در حدود 210 تا 220 میلیون تومان است که در حال حاضر قیمت رسمی و درب کارخانه آن 123 میلیون تومان عنوان شده که نسبت به مرداد ماه افزایش قیمت 11 میلیون تومانی را تجربه کرده است. این خودرو که در هنگام عرضه با قیمتی در حدود 95 میلیون تومان به مشتریان معرفی شد حالا با استقبال زیادی نسبت به محصولات کرمان موتور و مدیران خودرو مواجه شده و به نظر می‌رسد در صورت عملی شدن وعده‌های شرکت بهمن برای ورود نسخه‌ اچ 9 این خودرو بایستی شاهد قیمت‌های حدود 300 تا 400 میلیون تومان برای آن باشیم.

قیمت هاوال H2قابل ذکر است که کلیه مشتریانی که قبل از این برای تحویل مهرماه این خودرو ثبت نام کرده بودند دعوتنامه‌ای را با مبلغ جدید دریافت کردند که طبیعتا پر کردن مبلغ لازم آن با توجه به سود در انتظار مشکلی برایشان ایجاد نمی‌کند.

شرایط فروش هاوال H2

در حال حاضر شرایط فروش مشخصی از سوی گروه بهمن برای این خودرو اعلام نشده ولی طبق شنیده‌ها به زودی شرایط پیش فروش بلند مدت این خودرو البته با قیمت غیرقطعی توسط گروه بهمن اعلام خواهد شد که نزدیک‌ترین زمان تحویل آن نیمه دوم سال 98 خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا