Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

لکسوس CT 2020 و رقابت با تسلا مدل 3 آمریکایی

در تصویری که به‌تازگی منتشرشده است چهره‌ی یک خودروی جدید و البته زیبا را می‌توان مشاهده کرد که قرار است در ابتدای ورود خود در سال 2020 با پیشرانه پاک تمام برقی بعلاوه یک پیشرانه دیگر در نسخه‌های هیبرید عرضه شود.

شرکت لوکس ساز تویوتا یعنی لکسوس ژاپنی برنامه‌ریزی وسیعی را برای تغییر و تحولات اساسی در هاچبک موسوم به CT خود انجام داده است. تازه‌وارد خوش‌چهره‌ای که قرار است با پیشرانه الکتریکی خود بعلاوه نسخه هیبرید یک رقیب جدی برای تسلا مدل 3 آمریکایی باشد.

بااین‌حال مدیر بخش اروپایی لکسوس آقای پاسکال راچ گفته است که یک نمونه کاملاً جدید از مدل CT این شرکت قرار است با شکل و طراحی متمایز نسبت به نسخه‌های پیشین رقیبی جدی برای مرسدس بنز A-Class و بی ام و سری 1 در اروپا باشد.

نسخه جدیدی که آقای راچ از آن صحبت کرده است، به گفته او توانایی این را دارد که در سراسر جهان مشتریان و علاقه‌مندان جدیدی را به سمت برند لکسوس جذب کند. برند ژاپنی که توانسته باعرضه خودروهایی در کلاس‌های مختلف مشتریان زیادی را در سطح اروپا برای خود دست‌وپا کند.

لکسوس CT قرار است در سال 2020 به‌عنوان خواهرخوانده تویوتا آریوس، که هردوی این ژاپنی‌ها از پلتفرم مشترک TNGA بهره می‌برند، عرضه شود و ازآنجایی‌که تاکنون بر روی این پلتفرم هیچ‌گونه خودروی تمام برقی معرفی نشده است، این پلتفرم به‌احتمال بالا با ارائه بیش از 10 مدل باطری الکتریکی برای این خودرو تا اوایل 2020 همراه خواهد شد.

پس باید منتظر ماند و دید که لکسوس با این نسخه جدید تمام برقی خود چگونه می‌تواند به میدان رقابت با خودروهای قدرتمند و معروفی مانند تسلا، مرسدس بنز و بی ام و وارد شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.