مکمل بنزین
شرایط فروش

طرح فیروزه‌ای ایران‌خودرو با 18 درصد سود آغاز شد (اردیبهشت 97)

ایران خودرو در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط پیش فروش محصولاتش با عنوان طرح فیروزه‌ای خبر داده است که در فروردین ماه نیز به مدت محدود اجرا شد و مورد توجه مشتریان قرار گرفت. طرح فیروزه‌ای ایران‌خودرو از جمله طرح‌های پیش فروشی خاص این شرکت است که در سال‌های اخیر به سبد طرح‌های این شرکت افزوده شده است.

به گزارش چرخان، در اطلاعیه صادر شده توسط گروه خودروسازی ایران‌خودرو، متقاضیان شرکت در این طرح پیش فروش می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی این شرکت و یا نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو در سرتاسر کشور نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند. از جمله مزایای این طرح سود 18 درصدی است که به سپرده مشتریان تعلق می‌گیرد و همچنین سود انصراف این طرح 15 درصد تعیین شده است.

از دیگر شرایط طرح فیروزه‌ای فروش دو هدیه ویژه ایست که توسط ایران‌خودرو به مشتریان اعطا می‌شود. این دو هدیه عبارتند از تخفیف خرید محصول ایرانی و هدیه مشارکت در تولید که با توجه به سود 18 درصدی معین شده در طرح، جذابیت خرید و شرکت در این طرح پیش فروش را برای مشتریان بیش از پیش می‌نماید.

خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو

قیمت قطعی خودروها و همچنین نوع خودروها در این طرح مشخص نشده و مشتری صرفا با پرداخت مبلغ مشخص شده و انتخاب موعد تحویل خود می‌تواند از بین خودروهایی که در زمان صدور دعوتنامه مشخص می‌شود انتخاب کرده و مابه‌التفاوت مبلغ خودرو را به ایران‌خودرو بپردازد.

نزدیکترین موعد تحویل در طرح فیروزه‌ای آبان 97 بوده و ایران‌خودرو در یک اقدام جالب توجه، پیشنهاد تحویل اردیبهشت 98 را نیز به مشتریان خود داده است. هدیه همکاری در تولید با توجه به موعد تحویل بوده و پرداختی بیشتر و یا موعد تحویل دیرتر مستوجب دریافت هدیه با ارزش تری از سوی ایران‌خودرو می‌شود.

کمترین هدیه همکاری در تولید 40 هزار تومان و بالاترین هدیه همکاری در تولید نیز 750 هزار تومان بوده که به پرداختی 25 میلیون تومانی و با موعد تحویل اردیبهشت 97 تعلق می‌گیرد. نکته مهم موجود در این اطلاعیه این است که تمامی هدایا و تخفیف‌های مربوطه در زمانی لحاظ خواهد شد که دعوتنامه صادر شده و مابه‌التفاوت درخواستی یه حساب ایران‌خودرو واریز شده باشد و قبل از این زمان امکان دریافت این هدایا نخواهد بود.

مشتریانی که قصد شرکت در طرح فیروزه‌ای ایران‌خودرو را دارند می‌توانند با نقدینگی 5 تا 25 میلیون تومان و با مراجعه به سایت و نمایندگی‌های این شرکت ثبت نام خود را انجام دهند.

از دیگر موارد موجود در بخشنامه ایران‌خودرو در طرح فیروزه‌ای تخفیف‌هایی است که برای خودروهای مختلف در بخش تخفیف خرید محصول ایرانی به مشتریان داده می‌شود. در این طرح فروش کمترین هدیه خرید محصول ایرانی متلق به پژو پارس TU5 بوده که مبلغ 200 هزار تومان تعیین شده است و بیشترین تخفیف نیز برای رانا ال‌ایکس اعلام شده است که مبلغ 800 هزار تومان است.

لازم به ذکر است که تمامی محصولات ایران‌خودرو در طرح فیروزه‌ای حاضر خواهند بود ولی بنا بر هر موعد تحویل، صرفا یک سری از محصولات به مشتریان ارائه خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. قیمت مشخص نیست یعنی اینکه میتونن موقع تحویل مثلا 700 تومن تخفیف بدن بعد سه برابر رو از مشتری بگیرن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا