مکمل بنزین
شرایط فروش

قیمت و شرایط فروش جدید هیوندای سانتافه اعلام شد (اردیبهشت 97)

تلاطم موجود در بازار ارز بسیاری از شرکت‌های رسمی واردکننده خودروهای خارجی سردرگم شده‌اند و قیمت جدید محصولات خود را به صورت روزانه اعلام می‌کنند. البته بدیهی است این افزایش قیمت‌ها به دلیل افزایش قیمت ارز طبیعی بوده و گریزی از آن نیست. کرمان موتور نماینده رسمی محصولات هیوندای در کشورمان در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط و قیمت جدید هیوندای سانتافه رونمایی کرد.

هیوندای سانتافه

به گزارش چرخان، کرمان موتور نماینده رسمی محصولات هیوندای در ایران در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط فروش هیوندای سانتافه رونمایی کرد که طبق آن مشتریان می‌توانند با قیمت 335 میلیون تومان این خودرو را خریداری نمایند. از دیگر شرایط فروش این خودرو امکان خرید نقد و اقساط آن است که تا آخر اردیبهشت ماه برقرار بوده و با توجه به محدودیت ظرفیت تخصیص داده شده، بدیهی است که پس از اتمام ظرفیت مبادی ثبت نام بسته خواهد شد.

مشتریان در شرایط فروش جدید هیوندای سانتافه می‌توانند با نقدینگی 135 میلیون تومان و تسهیلات 150 میلیون تومانی این خودرو را خریداری نمایند. بازپرداخت تسهیلات 18 تا 36 ماه در نظر گرفته شده و این خودرو با مدل 2017 به مشتریان تحویل داده می‌شود.

لازم به ذکر است همه هزینه‌های قانونی از جمله هزینه‌های شماره گذاری و همچنین بیمه بدنه در مبلغ اعلام شده لحاظ شده و مشتری برای تحویل خودرو کافیست تعرفه اعلامی را واریز نماید.

هیوندای سانتافه

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا