Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

قیمت خودروها در مدار گرانی؛ هایما سردمدار گرانی شد ( 20 اردیبهشت 97)

پس از خروج آمریکا از برجام بسیاری از بازارهای داخلی منتظر تغییرات زیادی بودند ولی برخلاف این تصور حتی در بازار ارز نیز جهش آنچنانی رخ نداد و دیگر بازارهای متاثر از این تغییر بزرگ اقتصادی نیز تغییرات بزرگی را تجربه نکردند و در حال حاضر صرفا با نوسانات معمولی که در هفته‌های اخیر به آنها عادت کردیم دنبال می‌شوند. در بازار خودرو نیز هایما به یکی از بازیگران اصلی تبدیل شده و بالاترین افزایش قیمت را در روز گذشته تجربه نموده است.

به گزارش چرخان، طبق آخرین اخبار و گزارشات منتشر شده از بازار خودروهای داخلی نوسان زیادی در این بازار رخ نداده و کماکان قیمت‌ها طبق فرمول هفته‌های گذشته در حال تغییر بوده و معمولا با افزایش‌های اندکی روبه رشد هستند. در حال حاضر هایما اس 7 با افزایش قیمت دو میلیون تومانی به رقم 117 میلیون تومان رسیده و بعضی از خودروها نیز با کاهش قیمت روبرو شدند.

پژو 206 تیپ 5 اولین خودرویی است که با کاهش 200 هزار تومانی روبرو شده و با قیمت 43 میلیون و 800 هزار تومان معامله می‌شود. پژو 206 صندوقدار نیز با کاهش قیمت 500 هزار تومانی روبرو شده و در حال حاضر با قیمت 44 میلیون تومان به فروش می‌رسد. پژو 206 تیپ 2 نیز با افزایش قیمت 200 هزار تومانی روبرو شده و با قیمت 37 میلیون تومان بین اهالی بازار معامله می‌شود.

به زودی گزارش‌های قیمتی اختصاصی چرخان از بازار تهران در برندهای مختلف منتشر خواهد شد که همانند گزارش‌های قبلی می‌توانید در معاملات خود از آنها بهره ببرید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.