Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین قیمت BMW 530I و 730LI در ایران اعلام شد (خرداد 97)

تلاطم بازار ارز باعث شده است تا بسیاری از شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی اقدام به افزایش چندین و چندباره محصولات خود نمایند و در این بین بازار خودروهای لوکس خارجی وضعیت متفاوت‌تری داشته و به دلیل عدم وجود نظارت‌های لازم و همچنین تفاوت نوع مشتریان آنها، قیمت گذاری سلیقه‌ای اعمال می‌شود. پرشیا خودرو متولی محصولات بی‌ام‌و در ایران در جدیدترین اطلاعیه خود از افزایش قیمت BMW 530I و 730LI خبر داد.

به گزارش چرخان، پرشیا خودرو متولی اصلی برند بی‌ام‌و در ایران در اطلاعیه‌ای از افزایش قیمت مدل‌های مختلف BMW 530I و 730LI خبر داد که افزایش قیمت‌های اعمال شده بسیار بالا بوده و به نظر می‌رسد نوسان نرخ ارز بیشتر از سایر شرکت‌ها در کار این واردکننده تاثیر داشته است!

قیمت جدید BMW 530 مدل 2017 – خرداد 97:

مدل Premier Sport این خودرو که در فروردین ماه با قیمت 837 میلیون تومان فروخته میشد در حال حاضر 979 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

مدل Champion این خودرو که در ماه گذشته با قیمت 882 میلیون تومان به مشتری عرضه میشد در حال حاضر یک میلیارد و 34 میلیون تومان فروخته می‌شود.

مدل Prestige نیز با قیمت جدید یک میلیارد و 59 میلیون تومان قیمت خورده است. این خودرو در ماه گذشته 902 میلیون تومان به مشتریان فروخته میشد.

آخرین مدل از این خودرو یعنی Vision Sport در فروردین ماه 927 میلیون تومان قیمت داشت که در حال حاضر با قیمت جدید یک میلیارد و 99 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

قیمت جدید BMW 730 مدل 2017 – خرداد 97:

مدل LEGACY این خودرو که در ماه گذشته با قیمت یک میلیارد و 292 میلیون تومان فروخته میشد، در حال حاضر یک میلیارد و 459 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

LEGACY SPORT دیگر مدل از این خودرو است که با قیمت یک میلیارد و 312 میلیون تومان در فروردین ماه قابل خرید بود. قیمت جدید این خودرو یک میلیارد و 484 میلیون تومان اعلام شده است.

مدل LEGACY LOUNGE نیز که در فروردین ماه با قیمت یک میلیارد و 322 میلیون تومان عرضه میشد در حال حاضر با قیمت یک میلیارد و 504 میلیون تومان قابل سفارش است.

آخرین مدل از این خودرو نیز Unique است که در فروردین ماه یک میلیارد و 412 میلیون تومان قیمت خورده بود و حالا با یک میلیارد و 509 میلیون تومان گران‌ترین مدل از این خانواده است.

گفتنی است که مشتریان می‌توانند با موعد تحویل 30 روزه اقدام به خرید تمامی خودروها نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.