مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش بسترن B30 ویژه خرداد 97 اعلام شد

گروه خودروسازی بهمن که به تازگی اقدام به عرضه هاوال H2 کرده و به همین دلیل روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد، در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش بسترن B30 رونمایی کرده است که مشتریان می‌توانند با شرایط ویژه و در دو روش تک و دو ودیعه‌ای اقدام به ثبت نام در این طرح نمایند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی بهمن در اطلاعیه‌ای شرایط فروش بسترن B30 را اعلام کرد که متقاضیان این خودرو می‌توانند با سود مشارکت 16 درصد و سود انصراف 12 درصد اقدام به خرید این خودرو نمایند. این خودرو در سه موعد تحویل مرداد، شهریور و مهر 97 ثبت نام می‌شود و مشتریان می‌بایست حداقل پیش پرداخت 25 میلیون تومانی را به حساب این شرکت واریز نمایند.

بسترن B30

در روش دو ودیعه‌ای مشتری در مرحله دوم می‌بایست مبلغ 10 میلیون تومان به پیش پرداخت 25 میلیون تومانی خود اضافه نماید. قیمت این خودرو قطعی نبوده و در زمان صدور دعوتنامه مشخص می‌شود و مشتری می‌بایست نقدا مابه‌التفاوت را پرداخت نماید. این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، سربی، سرمه‌ای و قهوه‌ای قابل ثبت نام است.

ظرفیت تعیین شده برای این خودرو محدود بوده و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا