مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش اقساطی جک اعلام شد (نیمه دوم خرداد 97)

کرمان موتور یکی از شرکت‌های فعال در زمینه ارائه طرح‌های فروش متنوع برای محصولاتش است که این روزها برخلاف خودروسازان داخلی که فروش و عرضه خود را کاهش داده‌اند، طرح فروش اقساطی برای یکی از محصولات پرفروش خود یعنی جک را ارائه نموده که با تسهیلات بسیار مناسبی به مشتریان عرضه می‌شود.

به گزارش چرخان، کرمان موتور در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش اقساطی جک S5 و S3 اتوماتیک رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های فروش این شرکت اقدام به استفاده از این طرح نمایند.

طرح فروش اقساطی خودروی جک S3 اتوماتیک مدل 97

اولین خودروی عرضه شده در این طرح فروش جک S3 اتوماتیک است که با قیمت قطعی 86 میلیون و 900 هزار تومان به مشتریان ارائه می‌شود. مشتریانی که قصد خرید نقدی این خودرو را داشته باشند می‌توانند از تخفیف نقدی یک میلیون تومانی کرمان موتور بهره‌مند شوند و با موعد تحویل یک‌ماهه، خودروی خریداری شده تحویل بگیرند.

همچنین مشتریان می‌توانند در طرح پیش فروش این خودرو از تسهیلات 30 میلیون تومانی این شرکت استفاده کنند و با پرداخت 30 و 35 میلیون تومان ثبت نام خود را قطعی کنند. سود مشارکت تعیین شده در این طرح 18 درصد و سود انصراف نیز 15 درصد قید شده است.

در طرح فروش اقساطی که با تحویل یک‌ماهه همراه خواهد بود، مشتریان می‌توانند از تسهیلات 45 میلیون تومانی با اقساط 12 تا 36 ماهه استفاده کنند.

شرایط فروش خودروی جک S5 اتوماتیک مدل 97

دومین خودروی عرضه شده در این طرح فروش جک S5 اتوماتیک است که با جدیدترین مدل به مشتریان تحویل داده می‌شود. قیمت قطعی این خودرو 123 میلیون و 500 هزار تومان قید شده و مشتریان می‌توانند به دو صورت فروش نقدی و پیش فروش اقساطی اقدام به خرید این خودرو نمایند.

پیش پرداخت لازم برای این طرح فروش 50 و 56 میلیون تومان قید شده است که مشتری به انتخاب خود قادر به انتخاب یا عدم انتخاب تسهیلات برای تکمیل وجه خواهد بود.

مشتریانی که قصد خرید نقدی این خودرو را داشته باشند می‌توانند از تخفیف 3 میلیون و 700 هزار تومانی آن استفاده کنند و همچنین متقاضیان خرید اقساطی نیز خودروی خود را با تسهیلات 45 میلیون تومانی در اقساط 12 تا 36 ماه با موعد بهمن ماه سال جاری تحویل خواهند گرفت.

سود مشارکت در طرح پیش فروش اقساطی 18 درصد و سود انصراف نیز 15 درصد قید شده است. جریمه تاخیر نیز 2.5 درصد ماهانه مشخص گردیده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا