مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو ویژه عید سعید فطر 97 اعلام شد

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط فروش فوری محصولاتش خبر داد که مشتریان می‌توانند به مناسبت عیدفطر با قیمت قطعی محصولات یادشده را خریداری کنند.این شرایط فروش از روز 27 خرداد ماه آغاز خواهد شد و با توجه به ظرفیت محدود تعیین شده تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

از شرایط ویژه این طرح محدود بودن خرید هر دستگاه خودرو برای هر کد ملی است که با توجه به وضعیت بازار و دلالی‌ها، از سودجویی آن‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین ثبت نام برای مشتریان دوم و نمایندگی غیرفعال بوده و صرفا مشتریان حقیقی امکان ثبت نام در این طرح را خواهند داشت.

طبق اعلام گروه خودروسازی ایران‌خودرو مشتریانی که در 6 ماه گذشته از شرایط فروش مختلف هر نوع خودرویی را خریداری کرده باشند، امکان ثبت نام در این طرح را نخواهند داشت و در صورت احراز این موضوع، ثبت نام‌شان ملغی خواهد شد.

رانا LX محصولات ایران‌خودرواولین خودروی این طرح فروش رانا ال‌ایکس است که در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، مشکی، سفید و گیلاسی و با موعد تحویل 30 روزه به مشتریان ارایه می‌شود. قیمت این خودرو 36 میلیون و 773 هزار تومان قید شده است.

دومین خودروی این بخشنامه پژو 206 تیپ 2 است که در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، خاکستری، سفید، گیلاسی، قرمز دو پوششه، آبی کاسپین و بنفش به مشتریان عرضه می‌گردد. قیمت این خودرو 33 میلیون و 944 هزار تومان قید شده است و با موعد تحویل 30 روزه قابل سفارش است.

دانگ فنگ H30Cross اتوماتیک اچ‌سی کراسسومین خودروی این بخشنامه اچ‌سی کراس است که در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، خاکستری، سفید، آبی رویال، قرمز متالیک و نارنجی متالیک و با موعد تحویل 30 روزه به مشتریان عرضه می‌شود. قیمت این خودرو 50 میلیون و 5 هزار تومان قید شده است.

چهارمین خودروی این بخشنامه هایما اس7 اتوماتیک توربوشارژ است که در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای، ذغالی، قهوه‌ای اسپرسو و سبز زیتونی و موعد تحویل 30 روزه قابل سفارش است. این خودرو با قیمت 104 میلیون و 311 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫13 دیدگاه ها

  1. پس بقیه محصولات چی تازه اچ سی کراس چقد زیاد گرون شده با بیرون فرقی نداره شرایط اقساطی بقیه کو

  2. همه اش دروغه سایت بسته اس.حواستون باشه گفتن ازاین ب بعد هرکی ماشین صفر بخره از درنمایندگی بیرون نیومده با سنگ دور رنگش میکنن

    1. سلام
      بله درست می فرمایید . ایرانخودرو همین چندتا دونه ماشین رو هم دلش نیومد بفروشه و کنسل کرد

  3. سلام
    بالاخره این بخشنامه در تاریخ ۲۷ام انجام میشه یا لغو میشه ؟.

  4. خدایی خوب ملتو اسکول خودتون کردید بیشرفا چرا انسانیت ندارید یعنی متاهل نبودم بخدا ی لحظم تو این مملکت نمیموندم میرفتم جایی ک مردمش انسان باشن

  5. سلام
    همش دروغه من همون ساعت رفتم ایران خودروی شهید آباد ۲۰نفری اونجا بودیم فقط برای ۲۰۶
    ساعت سایت باز شد
    فقط یدونه ماشین دادن
    امقصر اینا نیستن
    مقصر امریکاست

  6. ایران خودرو انقدر ماشین تحویل نداد و انبار کرد که حاشیه بازار ان سر به فلک کشید اما حالا هر ماشین رو ۱۰ میلیون گرون میکنه و ملت بدبخت هم میخرند .ایران خودرو با برنامه کارکرد هدف هم از اول این بود .که سر مردم را کلاه بذارند .بیچاره مردم

  7. اصلا ثبت نامی در کار نیست. موقع ثبت نام سایت بالا نمیاد و ثبت نام حضوری هم ندارن. بعد از یک ساعت هم میگن ظرفیت تکمیل شد. خودشون همرو میبرن به دلال ها میفروشن.

  8. سلام به دوستان. عزیز متاسفانه دست‌هایی. پشت پرده یه کارهایی میکنند که ضربه به نظام اسلامی بزنند وگرنه درست کنند اما بدانند که تا سه سال دیگه تموم کسایی که چوب لای چرخ اقتصاد. میزان مثل اشغال دور ریخته میشوند

  9. انو گوها همش فیلم ما ی ۲۰۷ رفتیم بگیریم گفتن برو سایت ساعت ۹ تا ۹:۳۰ بازه اومدیم نشستیم پای ساین ایران خودرو باز نشد فرداش رفتیم یکی گفت سایت برای ی سری از افراد دلال هستش و اینا برای اینکه بگن قانونی بوده مراحل فروشمون این مسخره بازیارا میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا