مکمل بنزین
خبر

شرایط فروش و پیش فروش ایران‌خودرو ادامه خواهد داشت؛ صبر کنید!

روز گذشته موعد شروع ثبت نام محصولات گروه خودروسازی ایران‌خودرو بود ولی اغلب افرادی که برای ثبت سفارش وارد سایت این شرکت شدند نتوانستند سفارش خود را تکمیل نمایند و حتی شایعاتی پیرامون این اتفاق در فضای مجازی به راه افتاد ولی روابط عمومی این شرکت به این شایعات واکنش نشان داد و مردم را به صبوری برای ثبت نام در طرح‌های این شرکت دعوت نمود!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که پس از چندین ماه عدم ارائه طرح‌های فروش با قیمت قطعی اقدام به ارائه طرح فروش محدود کرده بود، با هجمه مشتریان روبرو شد و سایت این شرکت به دلیل مراجعه بیش از حد مشتریان از کار افتاد که این شرکت در اطلاعیه رسمی ضمن عذرخواهی از مشکل پیش آمده اعلام کرد که طرح‌های فروش و پیش فروش این شرکت ادامه خواهد داشت و مردم با صبوری بیشتر قطعا در آینده از طرح‌های مستمر این شرکت بهره‌مند خواهند شد.

این شرکت در اطلاعیه خود آورده است: با توجه به حجم گسترده مراجعه مشتریان به پایگاه اینترنتی گروه ایران‌خودرو کندی و اختلالی پیش آمد که ضمن عذرخواهی بابت این موضوع به زودی طرح‌های جدیدی را ارائه می‌کنیم. همچنین تعهد می‌دهیم که برای تامین محصولات سفارش داده شده ظرفیت کافی را ایجاد کرده و پاسخگوی نیاز بازار و مشتریان باشیم.

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا