Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش محصولات ایران‌خودرو با قیمت‌های قطعی جدید (تیرماه 97)

گروه خودروسازی ایران‌خودرو ساعاتی قبل قیمت‌های جدید محصولات خود را اعلام کرد که طی این بخشنامه بسیاری از محصولات پرطرفدار این شرکت شامل افزایش 2 تا 3 میلیون تومانی شده و با توجه به مجوز شورای رقابت برای این کار، تمامی بخشنامه‌های فروش این شرکت نیز مطابق قیمت‌های جدید محاسبه خواهد شد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای شرایط جدید فروش محصولات خود را با قیمت‌های جدید قطعی اعلام کرد. این گروه خودروسازی با توجه به اینکه حدود دوماهی بود از ارائه طرح‌های فروش نقدی و قطعی خودداری می‌کرد، در حال حاضر بسیاری از محصولات پرطرفدار خود را با قیمت قطعی به فروش می‌رساند.

طبق اطلاعیه این شرکت، بخشنامه‌های فروش به چهارگروه اصلی تقسیم شده‌اند تا فرایند فروش آسان‌تر شود. گروه بندی‌ها طبق موارد زیر خواهد بود:

گروه الف محصولات ایران‌خودرو از تاریخ 02/04/97

اولین خودروی عرضه شده در این طرح پژو 206 تیپ 2 است که در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی کاسپین و گیلاسی و با قیمت 36 میلیون و 286 هزار تومان قابل سفارش است. مبلغ پیش پرداخت لازم 29 میلیون تومان و زمان تحویل نیز مهر تا بهمن سال جاری خواهد بود.

دومین خودروی این طرح پژو 206 تیپ 5 است که در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی کاسپین و گیلاسی و با پیش پرداخت 33 میلیون و 500 هزار تومان قابل سفارش است. موعد تحویل این خودرو نیز همانند تیپ 2 است.

سومین خودروی این طرح پژو 206 صندوق‌دار است که در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی کاسپین و گیلاسی و با پیش پرداخت 34 میلیون و 200 هزار تومان قابل سفارش است. موعد تحویل این خودرو نیز همانند تیپ 2 است.

آخرین خودرو عرضه شده در این گروه رانا ال‌ایکس است که با قیمت 39 میلیون و 509 هزار تومان و پیش پرداخت 31 میلیون و 600 هزار تومان قابل سفارش است. این خودرو نیز در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری و گیلاسی و با موعد تحویل مهر تا بهمن سال جاری عرضه شده است.

گروه ب محصولات ایران‌خودرو از تاریخ 03/04/97

این گروه به نوعی متعلق به خانواده پژو 405 است که در سه مدل مختلف به مشتریان عرضه می‌شود.

اولین خودروی این گروه پژو 405 بنزینی است که با پیش پرداخت 26 میلیون و 300 هزار تومان و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و خاکستری متال و موعد تحویل مهر تا بهمن سال جاری قابل سفارش است.

دومین خودرو پژو 405 دوگانه سوز است که با پیش پرداخت 27 میلیون و 700 هزار تومان و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و خاکستری متال و موعد تحویل مهر تا بهمن سال جاری قابل سفارش است.

سومین خودرو پژو 405 اس‌ال‌ایکس بنزینی است که با پیش پرداخت 28 میلیون تومان و در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای و خاکستری متال و موعد تحویل مهر تا بهمن سال جاری قابل سفارش است.

گروه ج محصولات ایران‌خودرو از تاریخ 04/04/97

اولین خودروی این گروه پژو پارس سال که با پیش پرداخت 32 میلیون و 400 هزار تومان و در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای و خاکستری در موعد تحویل مهر تا بهمن سال جاری قابل سفارش است.

دومین خودرو پژو پارس دوگانه سوز است که با پیش پرداخت 33 میلیون و 700 هزار تومان و در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای و خاکستری با موعد تحویل مهر تا بهمن سال جاری به مشتریان عرضه شده است.

گروه د محصولات ایران‌خودرو از تاریخ 05/04/97

اولین خودرو عرضه شده در این گروه سمند ال‌ایکس بنزینی است که با پیش پرداخت 26 میلیون و 800 هزار تومان و در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی کبود و خاکستری متال قابل سفارش است. موعد تحویل این خودرو نیز همانند سایر گروه‌هاست.

آخرین خودرو این طرح فروش نیز سمند سورن ای‌ال‌ایکس است که با پیش پرداخت 32 میلیون و 900 هزار تومان به مشتریان عرضه شده است. رنگ‌های قابل عرضه این خودرو نیز سفید، مشکی، آبی کبود و خاکستری متال بوده و موعد تحویل تعیین شده برای آن همانند سایر خودروه‌ها است.

خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو محصولات ایران‌خودرو

 

11 دیدگاه
  1. بهشتی می گوید

    سلام
    چرا مس از خانواده دنا چیزی نیست؟؟؟

    1. ذاکری می گوید

      سلام جناب بهشتی عزیز
      چند روز پیش فروش فوری داشت براش توی طرح جدا که در چرخان زدیم. سرچ کنید.

  2. محمدتقی باقری الخلج می گوید

    واقعا این نوع ثبت نام مسخره بازی است که ۳۰میلیون واریز کی به حساب ایران خودرو تا ۶ماه دیگه اگر بخواهند برات ماشین تحویل بدهند.
    چرا این سازمان تعزیرات حکومتی که با احتکار اندک و خیلی جزئی یک فعال اقتصادی خرده پا و یا با گرانفروشی مغازه دار محله سریعا و شدیدا برخورد می نماید در خصوص احتکار و گرانفروشی خودرو سازان سکوت اختیار نموده است و عرضه و توان مقابله با این مافیا را ندارد.
    خاک بر سر مسئولان تعزیرات حکومتی با این عملکرد چندین پهلویشان

  3. مختار می گوید

    این طرح هم فقط واسه دلالها و کاسب کارها مناسبه نه واسه اقشارضعیف ومتوسط…خدا لعنت کنه این خونخوارها را که تا این مملکت را ازهم نپاشانند ول کن نیستن..مردم خیلی عاقلتر از این حرفها هستن که پشت پرده این سیاست ها را ندونن

  4. علی می گوید

    خدا لعنت کنه این مافیاهای خودرو ایران ،سایپا و ایران خودرو خودشون میبرند خودشون میدوزند این روباه صفتها خوب بلندند چجوری مردمو قول بزنند و این آشغالها را به مردم قالب کنند حرامشون باشه انشاالله

  5. ناشناس می گوید

    دیگه گندش رادرآوردن جهان روبه پیشرفت ما روبه پس رفت

  6. ناشناس می گوید

    پس تکلیف تاکسی ها چی میشه؟تاکسی هارو ایران خودرو کی تحویل قراره بده؟؟

  7. داود می گوید

    همجاپیشرفت میکنه ماشین پیشرفته تحویل میدن به مشتریه.ایران ماشین ۳۰ سال پیش باقیمت چند برابراخه تا کی

  8. ناشناس می گوید

    ایران خودرو دزده

  9. ناشناس می گوید

    انصاف نیست بامردم این کارهارو میکنید من ایرانی میخوام چرخ اقتصادی ایران بچرخه تاجوانان مابیکارنشن اونوقت مدیران بی کفایت وبی لیاقت خودروسازانمان سعی درنابودی این صنعت هستندچراکه میخوان جیبشون روپرکنن پس ننگبرمسئولانی کهعرصه رابرملت وکارگران خودشان تنگ میکنند تا مردم بانه گفتن به خریدمحصولات ایرانی ضربه به چرخه تولید بزنندمسئول محترم خودروسازان لطفامردم ایران روناراحت نکنین دوباره کاری نکنین که مردم وطن عزیزم شمارو تحریم کنند.افتخارهمه ماست تامحصول ایرانی بخریم تا جوانان مابیکارنشوند پس وضعیت مردم رودرک کنین خواهشا

  10. نعمت می گوید

    سلام پس کی ایران خودرو برا قشر ضیف اقساطی میکنه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.