مکمل بنزین
گوناگونخبر

تیزر جدید فولکس‌واگن T-Cross مدل ۲۰۱۹ منتشر شد

با نزدیک شدن به رونمایی از کوچکترین کراس‌اوور فولکس‌واگن T-Cross، تیزر جدیدی از این خودرو منتشر شده است که تنها طراحی این کراس‌اوور را نشان می‌دهد. برای اولین بار کانسپت فولکس‌واگن T-Cross در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۶ رونمایی شد ولی قرار است این مدل پاییز سال جاری در معرض عموم قرار بگیرد.

البته در تیزر منتشر شده تنها تصویری از عقب این خودرو منتشر شده که اطلاعات زیادی از ظاهر بیرونی آن به ما می‌دهد. فولکس‌واگن T-Cross بر روی پلتفرم MQB A0 که کراس‌اوور ساب کامپکت سئات ساخته‌ شده‌اند، طراحی شده است و این بدان معنی است که T-Cross جدید ۴۱۰۷ میلی‌متر طول دارد و یک پله پایین‌تر از سری T-Roc فولکس‌واگن قرار می‌گیرد. مسئولان فولکس‌واگن قول داده‌اند که کراس‌اوور جدید فضای فوق‌العاده خوبی برای سرنشینان ردیف عقب فراهم کند و حتی مالک این خودرو می‌تواند صندلی‌های عقب را بخواباند تا فضای صندوق عقب را دو چندان کند.

یکی دیگر از گزارش‌های منتشر شده از سوی فولکس‌واگن درباره کراس‌اوور T-Cross ایمنی استاندارد این خودرو است که سیستم هشدار برخورد از جلو و تغییر خطوط رانندگی را دارد. درباره ظاهر این خودرو باید اعلام کنیم که شباهت بسیار زیادی به دو مدل آرتئون و شاسی‌بلند لوکس توارگ دارد که می‌تواند سپر و جلوپنجره کشیده داشته باشد. از سوی دیگر از تیزر منتشر شده می‌توان دریافت که در عقب خودرو نواری از LED چراغ‌های عقب را تشکیل می‌دهند که به نوعی این کراس‌اوور را جذاب و اسپرت نشان خواهد داد.

هنوز تصاویر یا مطلبی درباره تجهیزات داخل کابین فولکس‌واگن T-Cross منتشر نشده است ولی به احتمال زیاد طراحی داخل کابین شبیه به Polo خواهد بود. به علاوه این کراس‌اوور کوچک سه نسخه پیشرانه شامل ۳ سیلندر TSI با گنجایش ۱.۰ لیتری، چهار سیلندر TSI با گنجایش ۱.۵ لیتری یا TDI با گنجایش ۱.۶ لیتری خواهد داشت. هنوز مشخص نشده که آیا این خودرو تمام چرخ محرک باشد یا تنها چرخ‌های جلو محرک این خودرو باشند ولی با توجه به کم شدن تولید خودروهای تک محوره برای کراس‌اوورها باید انتظار دیدن تمام چرخ‌ محرک را داشت. فولکس‌واگن T-Cross پاییز امسال در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۸ به نمایش درخواهد آمد و تا آن موقع برای بررسی این کراس‌اوور باید صبر کرد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا