مکمل بنزین
گوناگونخبر

هیوندای در محاصره کارکنان معترض به حقوق و مزایای کم!

شاید برای بسیاری از ایرانی‌ها باورکردنی نباشد که خودروسازان بزرگی همچون هیوندای نیز برای تامین معاش کارگران خود دچار مشکل می‌شوند و کارگران این خودروسازان نیز به میزان حقوق و مزایای که از این شرکت‌ها دریافت می‌کنند، اعتراض خواهند داشت.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی هیوندای که از جمله شرکت‌های بسیار متمول در زمینه خودروسازی در دنیا شناخته می‌شود و معمولا در بین 10 شرکت پرفروش در گزارش‌های سالانه محسوب می‌شود، این روزها با یک مشکل بزرگ دست و پنجه نرم می‌کند که آن اعتراض کارگران این شرکت به حقوق و مزایای کمی است که از این شرکت دریافت می‌نمایند.

طبق گزارشی که از اتحادیه کارگران هیوندای منتشر شده است، این اتحادیه برای هفتمین سال متوالی دستور به اعتصاب داده است که این موضوع نه تنها باعث ایجاد مشکلات درون سازمانی در این خودروساز شده بلکه سهام این شرکت را در نیز در بورس دچار افت شدید کرده است.

در رای گیری اتحادیه کارکنان هیوندای بیش از 44 هزار کارگر رای به اعتصاب دادند که این تعداد به معنی همراهی بیش از سه چهارم اعضای این اتحادیه است. البته در مورد جزئیات این اعتصاب هنوز نظرخواهی نشده و امروز جزئیات آن تصمیم گیری شده و به اطلاع کارکنان و کارگران این شرکت خواهد رسید تا به صورت عملی و متحدانه این اتفاق رخ دهد.

نسخه برقی هیوندای کونا 2019یکی از نکات جالب از دلایل اعتصاب در این شرکت، کم بودن میزان افزایش حقوق و مزایای آن‌هاست که از سوی شرکت تصویب شده و رقم اعلامی بسیار کمتر از آن‌چیزی است که کارکنان این شرکت انتظار داشتند. مسئولین هیوندای معتقدند که افزایش بیشتر از این مقدار حقوق و مزایای کارکنان در حالی که سود این شرکت در حال سقوط است، منطقی نبوده و کارکنان هیوندای نباید انتظار همچین چیزی را داشته باشند.

وی در ادامه افزود: ما در جنگ تجاری چین و آمریکا قرار داریم و باید تصمیمات و حرکاتی را اتخاذ کنیم که بهترین آینده را برای ما رقم بزند و قطعا اتفاقات این چنینی به این روند ضربه خواهد زد و جلوی سقوط سود این شرکت را نخواهد گرفت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا