مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط پیش فروش بسترن B30 اعلام شد (ویژه تیرماه 97)

گروه خودروسازی بهمن از آن دسته شرکت‌هایی است که در ماه‌های اخیر جزو شرکت‌های معروف در بین اهالی بازار خودرو بوده و با خودرو پرطرفدار خود یعنی هاوال h2 توانست مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند که محصولات دیگر این شرکت همانند بسترن B30 نیز توانسته رضایت حداکثری مشتریان را کسب کند و 4 ستاره کیفی نیز موید این موضوع است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی بهمن در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط پیش فروش بسترن B30 یکی از پرطرفدارترین محصولات خود رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند با پیش پرداخت 30 میلیون تومان ثبت نام خود را انجام دهند.

ودیعه دوم پرداختی مشتریان نیز در شهریورماه بوده و مشتری می‌بایست مبلغ 10 میلیون تومان به حساب گروه بهمن واریز نماید. سود مشارکت تعیین شده در این طرح 16 درصد و سود انصراف نیز 12 درصد قید شده است که مشتری پس از مشخص شدن قیمت قطعی خودرو در زمان صدور دعوتنامه، می‌بایست مابه‌التفاوت را به حساب این شرکت واریز نماید.

موعد تحویل این خودرو آبان و آذرماه سال جاری بوده و مشتری قادر به انتخاب رنگ‌های سفید، مشکی، سربی، سرمه‌ای و شکلاتی روشن خواهد بود که انتخاب موعد تحویل بسته به ظرفیت تعیین شده و خالی بودن آن مشخص می‌گردد. فرآیند فروش این محصول از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد و تا زمان اتمام ظرفیت تعیین شده ادامه خواهد داشت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا