مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط پیش فروش کاپرا2 توسط گروه بهمن اعلام شد

بازار خودروهای داخلی با عرضه طرح‌های متنوع فروش و پیش فروش توسط خودروسازان در حال حرکت به سمت تعادل و ثبات بوده که البته عدم تحویل فوری این محصولات، باعث شده تا تاثیر اصلی خود را نگذارند. گروه بهمن از جمله شرکت‌هایی است که این روزها طرح‌های پیش فروش متنوعی را به جریان انداخته و در جدیدترین آن پیش فروش کاپرا2 است که با سود مناسبی به مشتریان عرضه می‌شود.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی بهمن در اطلاعیه‌ای از شرایط جدید پیش فروش کاپرا2 یکی از محصولات پرطرفدار خود خبر داد که مشتریان می‌توانند با سود مشارکت مناسب و همچنین موعد تحویل نزدیک اقدام به ثبت سفارش این خودرو نمایند.

این شرایط فروش از امروز آغاز شده و تا زمانی که ظرفیت تعیین شده برای این طرح پیش فروش تکمیل نشده باشد، ادامه خواهد داشت. دو موعد تحویل مرداد و شهریور 97 برای این طرح پیش بینی شده است و بسته به تمایل و تعداد موجود هر موعد تحویل، امکان ثبت نام مشتریان وجود دارد.

همچنین مشتریان می‌توانند طی دو مرحله پیش پرداخت لازم برای این طرح را پرداخت نمایند که بدیهی است از سود مشارکت کمتری برخوردار خواهند شد. پیش پرداخت لازم برای این طرح 50 میلیون تومان بوده که در نحوه پرداخت دو مرحله‌ای باید 35 و 15 میلیون تومان به فاصله یک‌ماه به حساب این شرکت واریز شود.

قیمت خودرو بر اساس قیمت روز محاسبه خواهد شد و پس از صدور دعوتنامه مشخص می‌شود. سود مشارکت طرح 17 درصد بوده و مشتری از سود انصراف 14 درصدی بهره‌مند خواهد شد. در این طرح رنگ‌های سفید، مشکی و سربی به مشتریان ارایه می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا