مکمل بنزین
خبرداخلی

نمایشگاه خودرو مشهد میزبان گروه ایران‌خودرو خواهد بود

نمایشگاه خودرو مشهد از جمله نمایشگاه‌های قابل اعتنا در صنعت خودرو محسوب می‌شود که توانسته با سابقه خوبی که از خود به جا گذاشته است، مخاطبین زیادی را جذب نموده و حالا به یکی از آوردگاه‌های بزرگ برای اهالی صنعت خودرو کشور تبدیل گردد که از روز 16 مرداد به مدت چهار روز آغاز می‌شود.

به گزارش چرخان، نمایشگاه خودرو مشهد پس از نمایشگاه خودرو تهران از جمله نمایشگاه‌هایی است که معمولا از مخاطب بسیار بالایی برخوردار بوده و شرکت‌های خودروساز داخلی در صورت عدم شرکت در نمایشگاه‌های شیراز و اصفهان، معمولا قید این نمایشگاه را نمی‌زنند.

تندر 90 ایران‌خودرواین نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌گردد، میزبان ده‎‌ها شرکت فعال در حوزه خودروسازی بوده و از جمله این شرکت‌ها می‌توان به ایران‌خودرو اشاره کرد که با محصولات پرفروش و پرطرفدار خود به این نمایشگاه آمده است.

طبق اعلام روابط عمومی گروه خودروسازی ایران‌خودرو، محصولاتی از جمله هايما اس 7 و اس 5، اچ 30 كراس، دناپلاس، پژو207 اتوماتيک هاچ بک و پژو پارس ال ايكس اتوماتيک، سورن ای ال ايكس و سمند EF7 دوگانه سوز در این نمایشگاه به معرض نمایش در خواهند آمد و مخاطبین نمایشگاه می‌توانند از جدیدترین مدل این محصولات بازدید نمایند.

از دیگر خدماتی که این گروه خودروساز به مخاطبین نمایشگاه خودرو مشهد ارائه خواهند داد، مشاوره ایست که توسط شركت توليد خودروهاي سفارشي ايران خودرو (آپكو) ارائه می‌شود و مشتریان می‌توانند سوالات تخصصی خود را پیرامون تولیدات و سفارشات این شرکت زیرمجموعه ایران‌خودرو بپرسند.

بدیهی است که با توجه به اوضاع کنونی بازار خودرو کشور هیچ گونه ثبت نام یا طرح فروشی در این نمایشگاه عرضه نخواهد شد و ایران‌خودرو صرفا به منظور حضور فعال در بین مخاطبین در این نمایشگاه حاضر خواهد شد.

برای مراجعه به محل غرفه این گروه خودروساز می‌توانید از ساعت 17 الی 23 به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد- سالن مولوی مراجعه کنید که طبعا حضور غرفه 1500 متری این خودروساز اولین چیزی است که در این سالن مشاهده خواهید کرد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا