مکمل بنزین
بازارچه

گروه بهمن قیمت جدید بسترن B30 را اعلام کرد (مرداد 97)

گروه خودروسازی بهمن که یکسالی است از جمله فعال‌ترین شرکت‌های حوزه خودروسازی کشور محسوب می‌شود و محصولات خوبی مانند هاوال را به بازار ایران عرضه نموده است، در جدیدترین اطلاعیه خود از قیمت جدید بسترن B30 رونمایی کرد که افزایش قیمت زیادی را تجربه کرده است. طبق اعلام گروه بهمن مشتریان پیش خرید کننده این خودرو می‌بایست برای تحویل خودرو به صورت بروز تسویه کنند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی بهمن در جدیدترین بخشنامه خود اعلام کرد که قیمت بسترن B30 با افزایش قیمت 10 میلیون تومانی روبرو شده است و مشتریانی که قبل از این در طرح‌های پیش فروش این شرکت ثبت نام کرده‌اند می‌بایست با توجه به افزایش قیمت صورت گرفته، مابه‌التفاوت مبلغ پرداختی و باقیمانده را طبق قیمت روز یعنی 79 میلیون و 500 هزار تومان به حساب این شرکت واریز نمایند.

بسترن بی30 که یکی از محصولات 4 ستاره خودروسازی ایران محسوب می‌شود، قبل از این با قیمت 69 میلیون و 700 هزار تومان فروخته میشد و در حال حاضر افزایش قیمت 10 میلیون تومانی را تجربه کرده است. گفتنی است که شرایط پیش فروش جدید این شرکت نیز به زودی اعلام خواهد شد که بدیهی است نمایندگان می‌بایست با توجه به شرایط اقدام به ثبت نام مشتریان نمایند.

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا