مکمل بنزین
خبرداخلی

پراید شاسی بلند 161 با شرایط فروش ویژه سایپا وارد بازار می‌شود! + عکس

پراید 161 که نسخه شاسی بلند این خودروی داخلی است، در راستای گران شدن خودروهای شاسی بلند چینی و غیرچینی به بازار خودروی کشور عرضه می‌شود. این شاسی بلند جدید سایپا که قطعا با استقبال بسیار فراوانی در بازار کشورمان روبرو خواهد شد، از مشخصات بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده و رقیب سرسخت خودروهای چینی در بازار خواهد بود!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا که این روزها سخت مشغول عرضه محصولات با کیفیت خود با شرایط عجیب و غریب است در یک اقدامی جالب اقدام به عرضه یک نسخه جدید از پراید کرد که تا مهرماه سال گذشته در حال جمع‌آوری خط تولید آن بود!

پراید 161 که پس از نسخه‌های 111، 131،132 و 151 عرضه می‌شود، نیاز مشتریانی که توان خرید خودروهای شاسی بلند را ندارند تامین کرده و از آپشن‌های روز دنیا مانند “زه بغل” و ” ضبط فلش‌خور” حرفه‌ای بهره می‌گیرد که در کنار کیفیت بالای بدنه آن یک تجربه بی نظیر از پرواز در جاده را به مشتری القا می‌کند.

این مدل از پراید در سایت هوافضای سایپا تولید خواهد شد و مقدمه‌ای بر دیگر تولیدات فضایی این شرکت خودروسازی خواهد بود. به گفته منابع موثق از این خودروساز، این مدل از پراید به زودی جایگزین بعضی از مدل‌های دیگر پراید می‌شود چرا که با عرضه این خودرو قطعا سلیقه بسیاری از مشتریان را تغییر خواهد داد و حتی می‌توان گفت از سطح تقاضای خودروهای شاسی بلند خارجی خواهد کاست.

در ادامه به تصویر لو رفته‌ای از این خودرو توجه کنید:

پراید 161

نکته: این مطلب طنز بوده و طبیعتا ارزش خبری ندارد!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫20 دیدگاه ها

  1. آفرین شما این دلقک بازیهارو پیش کی تلمذ کردین که انقدر بانمکین

    1. سلام یوسف جان تو این وضعیت و اخبار بد و گرونی این مطالب رو نگذاریم و نخندیم که دق مرگ میشیم!

      ممنون از اینکه تو چرخان و کنارمون هستی

      1. اتفاقا همین کار رو خراب میکنه هر چی میشه این مطالب رو میذاریم و میخندیم روزگارمون شده این

  2. خیلی خندیدم ولی اعتبار سایت رو با این اخبار طنز و دروعین پایین میارید

    1. سلام دوست عزیز
      والا اینقدر اخبارمون از این بازار خودرو نا امیدکننده شده که وسط این همه خبر گفتیم یه مزاحی هم کرده باشیم
      ممنونیم ازتون

    1. چه خبره اگه قرار بود پیکان شاسی بلند بشه همون اول شاسی بلندمیشد اینا حتی نتونستن پیکان رو کمی ارتقا بدن بعد اومدن بجای اینکه پیکان وانت رو دوباره درست کنن یا ارتقا بدن آریسان رو آوردن بعد موتور پیکان رو روش گزاشتن تازه با وزن بیشتر و شاسی بلند تر و ضعیف تر سایپا هم خاست وانت درست کنه شباهت فوق الاده ای به پراید ۱۳۱داشت

  3. دست شما درد نکنه واقعیت رو گفتین.
    این دوستانی هم که درگیرن با خودشون شخصیت منیج دارن
    ممنون از چرخان و نویسنده محترم با شخصیتش

  4. خیلی با حال بود. دمتون گرم
    اینایی که خوششون نیومده ؛ داشتن برای ثبت نام آماده میشدند که شانسی ادامه مطلب رو خوندن.

    مشاهده شده برخی افراد با خوندن تیتر ، دم در کارخونه صف کشیدن.

    خلاصه فقط خندیدیم.
    خیلی کار خوبی بود

  5. نامردا من داشتم میرفتم نمایندگی واسه ثبتنام چرا ادمو گول میزنین.

  6. من با کلی گرفتاری و ناراحتی تونستم به این مطلب شما بخندم، ممنون

  7. میدونستین شرکت‌های خارجی خودروساز مثل جنرال موتورز. فورد. شورلت و… مدام درحال رصدکردن خط تولید سایپاهستن.به محظ این که سایپا تکنولوژی رو برای محصولاتش پیش رو میزاره.اون شرکت‌ها دور هم جمع میشن وسعی میکنن اون رو زودتر از این شرکت داخلی تومحصولاتشون پیاده کنن. اینجوری همه میگن سایپا ازروی اونا تقلید میکنه و اونا اسم در میارن.
    بزارید یه داستانی روبراتون تعریف کنم.الان مشکل اصلی سایپا در حقیقت رصد لحظه به لحظه اون شرکت‌هاس.بخاطر همون نمیتونه تکنولوژی هاشو رو کنه. به امید روزی که دست ازین کثافط کارهاشون بردارن و بزارن سایپا به‌جایگاه واقعی خودش برسه. ممنون از سایپا. ماشک نداریم تو بهتریتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا