مکمل بنزین
گوناگونخبر

کراس‌اوور بی‌ام‌و X7 ماه آینده رونمایی می‌شود

انتظار می‌رفت کراس‌اوور بی‌ام‌و X7 در ماه نوامبر (دو ماه دیگر) در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس رونمایی شود ولی به تازگی مسئولان این کمپانی اعلام کرده‌اند که این محصول یک ماه زودتر رونمایی می‌شود.

سخنگوی بی‌ام‌و در جواب به سوال خبرگزاری The Drive بیان کرده که این کراس‌اوور سایز بزرگ در اواسط ماه اکتبر رونمایی می‌شود و در آن زمان تصاویر و مشخصات فنی این خودرو منتشر خواهد شد. در حالیکه بسیاری از کارشناسان زمان رونمایی بی‌ام‌و X7 را در نمایشگاه خودرو پاریس برآورد کرده بودند ولی با توجه به خبر تازه منتشر شده این اتفاق نیز نخواهد افتاد، چرا که دوم و سوم ماه اکتبر تمام برندهای شرکت کننده در کنفرانس خبری این نمایشگاه محصولات جدیدشان را به نمایش درخواهند آورد ولی بعضی از افراد معتقدند چون تا 14 اکتبر درب‌های نمایشگاه به روی عموم باز هست می‌توان انتظار دیدن این خودرو را نیز داشت.

البته احتمال دارد اواسط ماه اکتبر به صورت آنلاین اطلاعات مربوط به این خودرو منتشر شود و باعث شود تا این کراس‌اوور در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس رونمایی شود. تا به امروز کمپانی بی‌ام‌و تیزرهای متفاوتی از X7 2019 مانند تصاویر پتنت‌ها و طراحی نهایی منتشر کرده که اطلاعات زیادی را در دست ما قرار می‌دهد؛ برای مثال این خودرو نمایانگر سایز بزرگ مدل بی‌ام‌و X5 هست ولی تجهیزات آن به روزتر و با جزئیات بیشتر است.

اگر از جلو به این کراس‌اوور نگاه کنیم جلوی آن چرا‌غ‌های باریک و کشیده‌ای دارد و به علاوه سپر آن نسبت به مدل X5 بزرگتر است. درب‌های ردیف عقب این خودرو کشیده‌تر و بزرگتر، سقف صاف‌تر و پنجره سانروف حدود سه چهارم از مساحت سقف را می‌پوشاند. همچنین طراحی ظاهری این خودرو کاملاً متفاوت از دیگر مدل‌های تولید شده است.

انتظار می‌رود پیشرانه‌های این خودرو نیز همانند مدل X5 شامل 6 سیلندر خطی 3.0 لیتری توربوشارژ با 335 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور یا 8 سیلندر 4.4 لیتری با 456 اسب بخار و حداکثر گشتاور 650 نیوتن متر باشد. مدل‌های اروپایی این خودرو نیز دارای پیشرانه‌ دیزلی شامل 6 سیلندر توربوشارژ با گنجایش 3.0 لیتری و 261 اسب بخار قدرت خروجی و 620 نیوتن متر گشتاور خواهد بود.

انتظار می‌رود نسخه‌های M Performance نیز شامل M50d  با پیشرانه 6 سیلندر کواد توربو 3.0 لیتری با 394 اسب بخار قدرت و 760 نیوتن متر و نسخه M50i با پیشرانه 8 سیلندر توئین توربو 4.4 لیتری با 522 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور به بازار عرضه شوند. برای خبرهای بیشتر از این وسیله نقلیه یا دیگر محصولات بی‌ام‌و همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا