مکمل بنزین
خبرداخلی

دنیز خودرو هم کلاهبردار از آب درآمد؟ + آخرین اخبار

دنیز خودرو که به فروشنده خودروهای لوکس در تهران مشهور بود و خودروهایی از برندهای مشهور دنیا مانند پورشه، لکسوس، آئودی و …. را به مشتریان ایرانی خود می ‌روخت حالا با تعطیلی روبرو شده و مشتریانی که برای تحویل خودرو به محل این شرکت مراجعه کرده بودند با ساختمان خالی شده و درهای بسته روبرو شدند!

به گزارش چرخان، شرکت لیزینگ خودرو دنیز خودرو که مدعی فروش برندهای روز دنیا بود همانند سکه ثامن و سایر شرکت‌های کلاهبردار عملا مشتریان خود را دست به سر کرد و نه تنها خودرویی را تحویل مشتریان نداد بلکه حالا با میلیاردها تومان پول مشتریان از دسترس خارج شده است!

دنیز خودروکلاهبرداری احتمالی دنیز خودرو در حالی است که این شرکت در اوایل فعالیت توانسته بود با تحویل تعداد اندکی از خودروها، اعتماد مشتریان را جلب کرده و عملا با تصاویری که در سایت خود منتشر کرده بود باعث شد تا بسیاری از افراد میلیون‌ها و بعضا میلیاردها تومان پول را به حساب این شرکت واریز کنند!

این شرکت که برندهای مشهوری از قبیل آئودی و پورشه را وارد کشور می‌کرد توانسته بود صدها مشتری را برای خود دست و پا کند و طبیعتا با توجه به قیمت خودروهای این چنینی و یک میانگین قیمت 500 میلیون تومانی برای هر مشتری می‌توان متصور یک کلاهبرداری چند صد میلیارد تومانی برای این شرکت بود!

مشتریان این شرکت زمانی متوجه این اتفاق شدند که صبح امروز به محل این شرکت مراجعه کردند تا جشن تحویل خودرو را برگزار کرده و با یک جشن بی نظیر برای خریدشان، صاحب یک دستگاه خودروی لوکس شوند که حالا چیزی در حدود دو برابر قیمت اولیه ارزش دارد ولی با درهای بسته مواجه شدند و بعد از تحقیقی که پیرامون این شرکت انجام دادند متوجه تخلیه شرکت در روزهای قبل شدند که عملا کار را برای آنها سخت کرده بود!

مشتریان این شرکت شکایات خود را سریعا به کلانتری محل و دادگاه ارائه کرده‌اند و با توجه به تعداد بالای مشتریان ضرر دیده به نظر می‌رسد که حکم ممنوع الخروجی مدیران این شرکت تا فردا صادر شده و حداقل همانند سکه ثامن شاهد خروج مدیران این شرکت نباشند.

دنیز خودرومدیران دنیز خودرو چه کسانی بودند؟

اطلاعاتی که از مدیران این شرکت در ادامه تقدیم نگاه شما می‌شود طبق اطلاعاتی است که از طرق مختلف در رسانه‌های این شرکت آمده است:

علیرضا سرشار مدیریت مجموعه دنیز خودرو – جناب آقای سرشار با 15 سال سابقه در صنعت خرید و فروش خودروهای داخلی و خارجی و ثبت تعداد تحویل 250 ماشین وارداتی در نیمه اول سال جاری مدیریت مجموعه دنیزخودرو هستند.

خانم بروانیا قائم مقام مجموعه دنیز خودرو – سرکار خانوم بروانیا با سمت قائم مقامی مجموعه، در دنیز خودرو مشغول به کار هستند.

جعفر موسوی مسئول بخش تامین خودرو – جناب آقای جعفر موسوی مسئول بخش تامین خودرو با ده سال سابقه کار در این زمینه در کادر مجموعه دنیزخودرو هستند.

مهدی نظری مسئول امور نمایندگی – جناب آقای نظری مسئول امور نمایندگی با 2سال سابقه کار در مجموعه دنیز خودرو مشغول به کار هستند.

 

یکی از نکاتی که باعث شده مشتریان این شرکت فریب آن را بخورند این بوده که قیمت اعلامی دنیز خودرو برای خودروهای مختلف بسیار وسوسه کننده بوده و به طور مثال در حالیکه تویوتا راو4 در حال حاضر با قیمت 500 تا 600 میلیون تومان به فروش می‌رسد، این شرکت با وعده تامین این خودرو با قیمت 300 میلیون تومان جذب مشتری می‌کرده است!

دیگر نکته جالب در مورد این شرکت عدم وجود مجوز رسمی برای فعالیت آن در بانک مرکزی است که علیرغم هشدارها جلوی مشتریان وسوسه شده آن را نگرفته و با این وجود دست به خرید از این شرکت زده‌اند. اگر مال باخته این شرکت هستید در بخش نظرات همین پست جزئیات خرید خود را اعلام کنید و بگویید چگونه با این شرکت آشنا شدید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. من برج 12 سال 96 مراجعه کردم و خودروی النترا رو تحویل 1 ماهه 30 ملیون زیر قیمت می دادن . ولی قبافشون مشخص بود کلاهبردارن . نمی دونم مردم چجوری متوجه نمیشن

  2. من یه استپ وی صفر داشتم گذاشتم سایت دیوار و شیپور برای فروش حدود هفتاد نرخ بازارش بود مشتری زنگ زد گفتم هفتاد گفت دنیز خودرو شصت تومن یک‌ماهه میده گفتم برو بخر وقتی پارس خودرو قیمتش 61 تومن شده و فروش هم ندارن چطور دنیز خودرو میده 60 تومن معلومه کلاه برداره …طرف قبول نکرد و گفت می‌ره خرید از دنیز خودرو ..

  3. من یه استپ وی صفر داشتم گذاشتم سایت دیوار و شیپور برای فروش حدود هفتاد نرخ بازارش بود مشتری زنگ زد گفتم هفتاد گفت دنیز خودرو شصت تومن یک‌ماهه میده گفتم برو بخر وقتی پارس خودرو قیمتش 61 تومن شده و فروش هم ندارن چطور دنیز خودرو میده 60 تومن معلومه کلاه برداره …طرف قبول نکرد و گفت می‌ره خرید از دنیز خودرو ..

  4. من اواخر سال 96 دنبال مزدا 3 بودم كه به هر نمايندگي سر زدم موجود نداشت از توي اينترنت (باما ) آگهي شركت دنيز خودرو را ديدم پس از تماس و ارائه مشاوره اعلام كردند جهت عقد قرار داد به شركت دنيز خودرو مراجعه كنم . اولش با توجه به پرداخت وديعه و تحويل خودرو بعد از 30 روز قبول نكردم گفتم نقد ميدم خودرو ميگيرم . ولي بعد از عيد 97 از طرف شركت چندين مرتبه تماس گرفتند (خانم كرمي) و اعلام كردند بهترين شرايط بازار رو دارند و چون هيچ جايي مزدا 3 نبود بالاخره خام شدم 24 فروردين 50% پول ماشين رو واريز كردم كه در همان عقد قرار داد مشخص شد تاريخ تحويل 45 روز كاريه كه با احتساب تعطيلات عملا شد 2 ماه ، بعد از دو ماه كه مراجعه كردم ، گفتند با توجه به بالارفتن قيمت تامين خودرو مقدور نيست . (بگذريم از اينكه شكايت كردم و بجايي نرسيد ) در نهايت پس از 45 روز دوندگي ناچار شدم شكايتم را پس گرفته تا پولم رو بهم برگردونند .
    اميدورام هرجه زودتر بدست قانون بيافتند پدرشون رو دربيارند و مال باخته ها هم پولشونو پس بگيرند . البته اگه چند وقت ديگه دوباره شروع به كلاه برداري نكنه … داستان تكرار شدني هميشه ….

  5. به مقامات حکومتی وصل هستند. بدون اتصال به بالاها نمیشه این جوری کلاهبرداری کرد. درصدها به حساب نماینده های مجلس واریز شده بدون شک.

  6. برادر من هم از اهواز اومد 57 میلیون بابت خرید سی کراس داد یک ماه و نیم که دید هی لفتش می دن( اواسط مرداد 97) اومد و با فحش و فحش کاری و اونها هم از ترس اینکه بقیه نفهمند پولش رو با 11 میلیون سود بهش دادند. خطر از بیخ گوشش رد شد

  7. سلام،بنده هم یک فریب خورده از این شرکت کلاهبردار لعنتی هستم.در دیماه سال96 یک اسپورتیج نیو ثبت نام کردم با تحویل 45 روزه ولی پس از اتمام زمان وعده تحویل،خودرویی تحویل نداده و مجددا با یک ماه تمدید بازهم خودرو ندادند و هرکاری کردم به جایی نرسید و آقای سرشار،آقای موسوی ،خانم بروانیا خیل راحت گفتند نمیتوانیم خودرو بدهیم و….. منهم وکیل گرفتم و شکایت کردم ولی با سیستم بسیار بد قضایی که داریم هنوز به جایی نرسیده ام.فقط حکم اجرای احکام دارم و هیچ. خیلی خیلی خیلی متاسفم برای این سیستم که فقط راه را برای دزدها و کلاهبردارهایی مثل این شرکت باز گذاشته و مردم ساده و عوامی که گول این بیشرف ها را میخورندو سالها باید بدوند بدنبال حق خودشون.خیلی ضرر وزیان دادم هم مادی و هم روحی و روانی و…. خدا ازشون نگذره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا