مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر گرافیکی خودروی موتور وسط سوبارو!

سال 2016 بود که شایعات مربوط به ساخت یک ابر خودروی ژاپنی متعلق به شرکت سوبارو، در فضای اینترنت منتشر شد. خبری که به خوانندگان خود، نوید تولید یک خودروی جدید و زیبا را می‌داد که قلب تپنده آن یعنی موتورش، برخلاف معمول در وسط خودرو قرار داشت.

حتی این خودرو قرار بوده پای خود را فراتر از محل قرارگیری موتور در وسط بدنه گذاشته و با قرار گرفتن یک موتوربرقی در قسمت جلویی خودرو، بتواند عنوان یک خودروی ژاپنی چهارچرخ محرک (AWD) را برای خود یدک بکشد.

سوبارو جدید، طبق شایعات یک خودروی پلاگین هیبرید بوده که با نمونه اولیه‌ای موسوم به BRZ راه‌اندازی و آزمایش‌شده بود. هنوز اطلاعاتی در مورد ترکیب قدرت دو موتوربرقی واصلی این خودرو در دسترس نیست اما طبق بعضی از گزارش‌های خبرگزاری‌ها، قدرت 330 اسب بخار و گشتاور قابل‌قبول این خودرو، به‌اندازه‌ای بالا و کافی خواهد بود که رضایت راننده و سرنشینان خود را به دست آورد.

اگرچه هنوز به‌صورت قطعی مشخص نیست که سوبارو، یک خودرو با این مشخصات (قرارگیری موتور در وسط خودرو) را به مرحله تولید برساند، اما شرکت کره‌ای هیوندای طی سال‌های گذشته، یک خودرویی که بانام‌های RM14,M15 و RM 16N بوده است را به مرحله آزمایش‌های اولیه رسانده است.

خودروهای دیگری مانند رنو آلپاین A110 و یا شورلت کوروت C8 نیز ازنظر اتاق و پلتفرم خود، توانایی تبدیل‌شدن به یک خودروی موتور وسط رادارند. خودروهایی که امروزه، شرکت‌های بیشتری فکر تولید آن‌ها را در سر می‌پرورانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا