مکمل بنزین
خبرداخلی

کوییک و تیبا دوگانه‌سوز سایپا قابل تحویل نیست؛ ساینا بردارید!

گروه خودروسازی سایپا که در حال حاضر موعد تحویل بسیاری از خودروهایش فرا رسیده و مشتریان این شرکت منتظر دریافت دعوتنامه خود هستن در اطلاعیه جالب اعلام کرد که مشتریانی که برای خودروهای کوییک و تیبا دوگانه‌سوز ثبت نام کرده بودند بایستی از خودروهای جایگزین یعنی ساینا اتوماتیک و تیبا معمولی انتخاب کنند و در غیر این‌صورت مجبور به انصراف و دریافت پیش پرداخت هستند!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا که این روزها سخن از قیمت‌های 30 و 35 میلیون تومانی برای پرایدش در میان است و به نظر می‌رسد که روزهای خوبی در انتظار این شرکت خودروسازی است چرا که با تحریم‌های اخیر و عدم امکان واردات خودروهای خارجی به دلیل تحریم‌ها و همچنین قیمت بالای ارز، جزو اندک شرکت‌هایی است که اغلب محصولاتش را با کمک قطعه سازان داخلی و چینی به تولید خواهند رساند ولی گویا در همین آغاز تحریم‌ها با یک مشکل بزرگ روبرو شده و تازه وارد زیبایش یعنی کوییک را تولید نمی‌کند!

سایپا خودروهای صفر تیبادر این اطلاعیه آمده است که: احتراما، به اطلاع می‌رساند دعوت‌نامه تعهدات نقدی شهریورماه خودروهای سایپا 131، ساینا، سراتو، کوییک و تیبا دوگانه‌سوز ویژه مشتری، جهت تکمیل وجه ارسال می‌گردد.

طبق اطلاعیه صادر شده آن دسته از مشتریانی که خودروی سایپا 131 را سفارش داده‌اند در رنگ‌های متنوع اعلام شده همین خودرو را تحویل می‌گیرند.

آن دسته از مشتریانی که خودروی ساینا را سفارش داده‌اند در رنگ‌های متنوع اعلام شده همین خودرو را تحویل می‌گیرند.

آن دسته از مشتریانی که خودروی سراتو را سفارش داده‎اند در رنگ‌های متنوع اعلام شده همین خودرو را تحویل می‌گیرند.

اما آن دسته از مشتریانی که خودروی کوییک را برای موعد تحویل شهریورماه ثبت سفارش کرده بود بایستی خودروی ساینا اتوماتیک با رنگ سفید را انتخاب نمایند.

همچنین آن دسته از مشتریانی که خودروی تیبا دوگانه‌سوز را برای موعد تحویل شهریورماه ثبت سفارش کرده بود بایستی خودروی تیبا تک‌سوز با رنگ‌های متنوع را انتخاب نمایند.

گفتنی است که به زودی این گروه خودروسازی سری جدید پیش فروش خود را برای خودروهای مختلف آغاز خواهد کرد و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت از شرایط جدید بهره‌مند شوند. از جزئیات این طرح خبری منتشر نشده است و به نظر می‌رسد با توجه به طرح‌های پیش فروش قبلی این شرکت باید شاهد موعد تحویل اواخر سال 98 و حتی شاید فروردین 99 باشیم تا از رقیب خودروسازش عقب نماند.

همچنین گفته می‌شود که این شرکت خودروسازی برای تحویل خودروهای ثبت نامی منتظر قیمت جدید است که در صورت قبول شدن پیشنهاد 5 درصد زیر قیمت بازار عرضه سنگینی را در بازار خواهد داشت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا