مکمل بنزین
خبرداخلی

سایپا پیشنهاد عجیب تعویض ساندرو با پراید را پس گرفت!

گروه خودروسازی سایپا که ساعاتی پیش بخشنامه‌ای را به نمایندگان خود اعلام کرده بود که مشتریان خریدار ساندرو و تندر می‌توانند از پیشنهاد جایگزینی این دو خودرو با پراید و تیبا استفاده کنند، دقایقی پیش این مصوبه را رسما لغو کرد و این موضوع را به نمایندگان خود اعلام نمود.

به گزارش چرخان، روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بخشنامه قبلی این شرکت که جنجال زیادی را در رسانه‌های اقتصادی و همچنین شبکه‌های اجتماعی ایجاد نموده بود، ملغی شده و این شرکت پذیرشی در این رابطه نخواهد داشت.

گویا یکی از دلایل این اتفاق اعتراضاتی بوده که به این مجموعه وارد شده و به نظر می‌رسد که نهادهای امنیتی نیز به این موضوع ورود کرده و با توجه به برنامه‌ریزی تجمعاتی که بین چند هزار نفر خریدار این خودروها در حال شکل گیری بود، عملا این مصوبه ملغی شده است.

طبق این پیشنهاد مشتریان می‌توانستند به جای دریافت ساندرو و تندر از جایگزین‌های آن یعنی تیبا و پراید انتخاب کرده و با قیمت زمان تحویل رنو، خودروی خود را تحویل بگیرند که سود مشارکت 27 درصدی نیز به آنها تعلق می‌گرفت. پیشنهاد دوم نیز دریافت سود مشارکت 36 درصدی بود که به وضوح شکست خوردن این طرح از قبل مشخص بود چرا که افزایش قیمت خودروها در بازار بسیار بیش از این اعداد بوده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سایپا کور خوندید هر طوری شده حقم را میگیریم شما و دولت روحانی کاسب تحریم هستید از تحریمهای ترامپ نهایت استفاده را کردید خدا لعنتتان کند و لعنت بر من که به یکی مثل روحانی رای دادم خاک بر سر من

  2. اگه ماشین ندارید حداقل باید ماشین در سطح خودش بدید
    چانگان جای استب وی
    برلیانس بجای ساندرو و ال نود

  3. امروز دوشنبه از نمایندگی زنگ زدن و گفتن بیا تیبا یا پراید ببر… گفتم مگر لغو نشده؟ گفت که امروز صبح دوباره ابلاغ شده….!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا