مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی رنو کلیو 2019 منتشر شد

چندین ماه پیش پروتوتایپ جدیدی از رنو کلیو 2019 به نمایش درآمد ولی در آن تصاویر جزئیات این خودرو زیاد دیده نمی‌شد. هفته پیش تصاویر جاسوسی از رنو کلیو با جزئیات فراوان بر روی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد.

با وجود این که در این تصاویر تمام خودرو مستتر شده بود ولی ویژگی‌های ظاهری زیادی از این خودرو را می‌شود تنها با دیدن همین عکس‌ها حدس زد و ظاهر کلی این خودرو و ابعاد آن را می‌توان به درستی برآورد کرد. بسیاری از کارشناسان خودرو بر این باورند که ظاهر این مدل جدید تغییرات چندانی نسبت به مدل‌های قبلی نداشته است و شباهت بسیار زیادی به مدل‌های موجود در بازار دارد.

البته بیشترین تغییرات در قسمت سپرهای جلو و عقب خودرو دیده شده که شباهت بسیار زیادی به استایل رنو مگان دارد. همچنین از این تصاویر جاسوسی جدید می‌توان حدس زد که رنو کلیو 2019 نیروی پیشرانه خود را به چرخ‌های عقب منتقل خواهد کرد.  به علاوه پنجمین انتظار می‌رود طراحی داخل کابین پنجمین نسل از رنو کلیو شباهت زیادی به مدل مگان داشته باشد که در وسط داشبورد صفحه لمسی دیجیتالی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات برایش نصب شده باشد.

مهندسان و کارشناسان خودرو حدس می‌زنند نسخه جدید رنو کلیو 2019 معماری مدل CMF-B مانند نیسان Micra را داشته باشد و حداقل یکی از پیشرانه‎‌های در نظر گرفته شده برای آن توربو دیزلی 1.5 لیتری و دیگری 1.0 یا 1.3 لیتری توربوشارژ گازوئیلی باشد که توسط همکاری دو گروه خودروسازی رنو-نیسان و دایملر تولید شده است.

حرف‌ها و شایعات جدیدی درباره نسخه‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی برای این خودرو در رسانه‌ها منتشر شده ولی هنوز مسئولان رنو در این باره سخنی نگفته‌اند. البته نسل بعدی اوپل کورسا نسخه تمام الکتریکی خواهد داشته ولی این امر برای کلیو هنوز مشخص نیست. از لحاظ تجهیزات تکنولوژی، رنو کلیو 2019 به احتمال زیاد سیستم‌های کمکی زیادی مانند سیستم نیمه خودران سطح 2 را خواهد داشت. بنا به گزارشات منتشر شده رنو کلیو جدید در نیمه اول سال 2019 وارد بازار می‌شود و به احتمال زیاد در نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو رونمایی خواهد شد. نظر شما درباره محصولات جدید رنو چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا