مکمل بنزین
شرایط فروش

قیمت و شرایط فروش اقساطی جک S3 کرمان موتور اعلام شد (آذر 97)

جک S3 از جمله خودروهایی است که روزگاری قرار بود به عنوان یک خودروی شاسی بلند ارزان و با کیفیت به بازار ایران عرضه شود ولی حالا با نوسانات ارزی و شرایط اقتصادی موجود عملا برای بسیاری از مردم به عنوان یک خودروی شاسی بلند لوکس شناخته می‌شود که در بحبوحه بازار خودروهای خارجی کشور، کرمان موتور از شرایط فروش اقساطی این خودرو رونمایی کرد!

به گزارش چرخان، در حالیکه بسیاری از شرکت‌های خودروسازی کشور اغلب از عملی کردن تعهدات خود بازمانده‌اند و شرکت‌های مونتاژکننده محصولات چینی نیز اقدام به فروش گران‌تر از بازار و با موعد تحویل 90 روز می‌نمایند، کرمان موتور به مناسب ولادت پیامبر اکرم و امام صادق (علیهماالسلام) اقدام به فروش اقساطی یکی از پرطرفدارترین محصولات خود نمود.

گفتنی است که کرمان موتور در اثنای انتشار این شرایط فروش از افزایش قیمت 2 میلیون تومانی جک S3 خبر داد که البته با توجه به قیمت کلی خودرو از اهمیت چندانی برخوردار نیست. مشتریان برای خرید این خودرو بایستی مبلغ 100 میلیون تومان به حساب این شرکت واریز نمایند. الباقی مبلغ در 18 ماه و طی 6 فقره چک سه ماهه دریافت خواهد شد.

اقساط پرداختی مشتری ماهانه 4 میلیون و 194 هزار تومان خواهد بود که بایستی 3 قسط آن در قالب یک چک به این شرکت تحویل داده شود. رقم نهایی تمام شده جک S3 برای مشتری دقیقا 174/682/000 تومان خواهد بود. همچنین موعد تحویل این خودرو یکماهه خواهد بود و بیمه بدنه برای تمامی خودروها اجباری بوده و ارقام با احتساب این موارد است.

در بخش توضیحات این بخشنامه گفته شده است:

  • کلیه هزینه‌ها، مالیات‌ها، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات ارزش افزوده و سایر هزینه‌هایی که قانون پرداخت آن را به عهده مشتری و مصرف کننده گذاشته است بر اساس تعرفه‌های سال 1397 محاسبه شده است، بدیهی است در صورت تغییر قوانین و نرخ‌ها در زمان تحویل خودرو مابه التفاوت به عهده متقاضی است.
  • سند خودروتا پایان اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند و تنها با تسویه حساب نهائی سند خودروآزاد خواهد شد.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام اینها هم که شورش رو در آوردند. یک دفعه ای قیمت اس 3 را 52 درصد یعنی 54 میلیون افزایش دادند! الان هم که بمناسبت میلاد پیامبر اعظم دو میلیون افزایش دادند! و 61 میلیون رو قسطی کردند با بهره28درصد! تازه هزینه های جانبی هم بعهده خریدار است. و دولت هم هیچ دخالت و نظارتی ندارد. خدایا بخریداران و متقاضیان آن عقل سلیم عطا بفرما

  2. من بد بخت اعتماد به کرمان موتور کردم یک ماه پیش ثبت نام کردم ۸۰ م گرفتند به تحویل بهمن حالا که پولمان را گرفتند قیمت را ۱۵۹ ویا ۱۶۰ اعلام کردن موقع ثبت نام نقد ۱۳۰ بود .این کلاه بردتری وخیانت وظلم میباشد که بامردم صادق نیستند خدایا تو ناظری که چگونه دست مردم را میبندند از جیب ضعیفان به منال رسیدن هنر نیست چوب خدا صدا ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا