مکمل بنزین
خبرداخلی

خودنمایی جک J4 کرمان موتور در جاده‌های کشور +تصاویر

شاید بتوان گفت که کرمان موتور با برندی مثل جک توانست بحران‌های دیگر خود را کنترل کرده و با عرضه و تولید محصولات این برند چینی معتبر کمبودهایش در زمینه‌های دیگر را جبران نماید. بدشانسی‌های این شرکت در تولید النترا و مشکلاتش با برند هیوندای و کیفیت نازل محصولات لیفان باعث شد که وضعیت این برند رو به افول برود که همکاری این شرکت با جک باعث شده تا همه چیز به نفع این شرکت خودروسازی تمام شود و با محصول جک J4 به تازگی سهم جدید را برای خود باز نماید.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور این روزها با تحویل خودروی جدید خود جک J4 به مشتریان توانسته وضعیت بحرانی خود را در بحث خودروهای هیوندای جبران کرده و تعداد زیادی از مشتریان خود را راضی نماید. البته در مورد تحویل این خودرو نیز تاخیر یکماهه را داشته است که نسبت به سایر خودروسازهای کشور یک رکورد خوب محسوب می‌شود ولی به هر ترتیب تحویل خودروی این شرکت دوباره توانسته بازار سدان‌های اقتصادی جک را در بازار کشورمان احیا کند.

جک J4جک J4 اتوماتیک توانسته بیش از 2 هزار مشتری را در سال 97 صاحب خودرو نماید که به نظر می‌رسد با رویه فعلی تحویل خودروهای این برند چینی باید تا پایان سال شاهد تعداد زیادی از این خودرو در خیابان‌ها و جاده‌های کشور باشیم. با توجه به شناخت مشتریان ایرانی از این برند معروف به نظر می‌رسد که به زودی همانند سایر محصولات موفق جک در کشورمان مانند اس 3 و اس 4 باید شاهد سهم بالایی از آن در کشورمان باشیم.

جک J4نکته جالب و امیدوارکننده برای کرمان موتور و این سدان اقتصادی اتوماتیک، رکوردی است که دیگر محصولات کراس اوور جک در کشورمان داشته است. در حال حاضر کراس اوورهای این چینی خوش آوازه جزو پرفروش‌ترین محصولات این سری در بازار خودروهای خارجی کشورمان هستند و به دلیل کیفیت و حسن سابقه خود توانسته‌اند نسبت به سایر برندهای حاضر از خرید و فروش بهتری برخوردار باشند.

از دیگر نکات قابل ذکر پیرامون جک J4 قیمت‌گذاری و تثبیت قیمت این خودرو بالای 130 میلیون تومان است که اغلب با حضور دلالان و سودجویان انجام می‌شود چرا که به نظر می‌رسد با تمام توان مالی خود برای حمایت از این قیمت به میان آمده‌اند.

نمایندگی‌های معروف کرمان موتور در تهران در حال حاضر این خودرو را چیزی در حدود 125 میلیون تومان قیمت گذاری کرده و به مردم می‌فروشند که البته طبق شرایطی صورت می‌گیرد. البته در صورتی که در بازار آزاد بگردید و به دنبال خرید از غیر دلال باشید قطعا با ارقام پایین‌تر از 120 میلیون تومان نیز قادر به خرید خواهید بود. به نظر می‌رسد با توجه به تغییر و تحولات بازار خودرو و افزایش بهای رسمی خودروها به زودی قیمت کارخانه این خودرو نیز به بالای 100 میلیون تومان برسد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا