مکمل بنزین
بازارچهشرایط فروش

قیمت جدید هایما اس7 توربو توسط ایران‌خودرو اعلام شد! + شرایط فروش

گروه خودروسازی ایران‌خودرو در حالی این روزها قیمت محصولاتش را به اشکال مختلف بروز می‌کند و البته افزایش 70-80 درصدی در آنها اعمال می‌کند که مدت‌ها بود به دلیل عدم دریافت مجوز افزایش قیمت از عرضه محصولات سر باز می‌زد و کمبود عرضه شدیدی را در بازار ایجاد کرده بود؛ ولی حالا این شرکت با گرانی‌های ایجاد شده در بازار اقدام به اعلام قیمت جدید برای محصولاتش نموده که از جمله آنها می‌توان به هایما اس7 توربو اشاره کرد که حالا با قیمتی نزدیک به 200 میلیون تومان به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو طی اطلاعیه‌ای که البته شرایط فروش جدید این شرکت را مشخص می‌کند، اقدام به رونمایی از قیمت جدید یکی از محصولات شاسی بلند خود کرد که افزایش قیمت بسیار بالایی داشته و مشتریان دارای حواله این شرکت را شوکه کرده است.

هایما اس7 توربو که قبل از این با قیمت 104 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شد، حالا بایستی با قیمت 194 میلیون تومان تکمیل وجه شود که چیزی در حدود 90 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. این افزایش قیمت در حالی‌ست که این شرکت در ماه‌های اخیر از لزوم مجوز گرفتن از وزارت صنعت سخن می‌گفت ولی حالا بدون آنکه مجوز رسمی از سوی وزارت‌خانه برای این افزایش قیمت صادر شود، اقدام به گرانی محصولش کرده که البته قانونی است ولی نشان داد که برای این افزایش قیمت نیاز به مجوز خاصی نبوده است. طبق اعلام وزیر صنعت عملا قیمت گذاری خودروهای بالای 45 میلیون تومان بر عهده خود شرکت است و دخالت خاصی از سوی دولت وجود ندارد!

این افزایش قیمت در حالی رخ می‌دهد که قیمت این محصول در بازار آزاد بالاتر از 200 میلیون تومان بوده و با رقم‌های بسیار نجومی در حال معامله است و به نظر می‌رسد که ایران‌خودرو برای رساندن قیمت کارخانه به این ارقام منتظر تحرکات بازار بود و حالا به راحتی تولید خود را برای این محصول بالا خواهد برد و تحویل این خودروها حتی به صورت فوری و برای مشتریان آغاز خواهد شد که در شرایط فروش فوری این شرکت نیز قابل مشاهده است.

هایما اس7 توربوگفتنی است این شرکت در شرایط فروش فوری خود از تحویل 30 روزه و امکان انتخاب رنگ‌های مختلف خبر داده است که نشان می‌دهد در ماه‌های اخیر صرفا مشکل موجود، مشکل قیمت پایین بوده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

    1. اینا روزی به خاک مزلت میفتن ومردم باید دیگه ماشین ایرانی نخرن

  1. امیدوارم روزی کسانی که اینجوری بابی انصافی گلویه م
    مردم رو فشار میدن به خاک سیاه بشینن وبدیهایه حاصل کارشون به خوداین نامردا برگرده .جهان قانون وعدالت داره هیچ کس نتونسته ازدست عدالت الهی فرار کنه

  2. وزارت خونه فقط برای زیر 45 کشور رو مدیریت میکنه نه برای بالای 45 ، با این تفاسیر شرکت های موجود در کشور ،ایرانی نیستن چون برای من و شما تصمیم نمیگیرن …
    دستگاه نظارتی هم که خدا رو شکر دارن به نحو احسنت کار میکنن .

  3. فقط همه توی این ماه رمضون دست به دعا بشین تا خدا باعث و بانی این همه بدبختی رو به روز سیاه بشونه و نابودشون کنه،خدا براشون نسازه که یه ماشین چینی شده آرزوی خیلیها،میگن امام زمان میاد و ظلم و ظالمو نابود میکنه،هنوز معنی ظلم و ظالمو متوجه نشدیم ….

  4. بزركترين دلال خود ايران خودرو هست,كليه قراردادهاش يك ظرفه هستند وفقظ به نفع خودشون هست .مردم هم انتخاب ديكري ندارن مجبورن .هيج كس هم به فكر مردم نيست..به قران كارشون غقظ كلاه برداريه..ما كه كاري نميتونيم كنيم..جز نفرين ..ونابوديشون..ظلم بايدار نميمونه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا