مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

جدیدترین شرایط پیش فروش جک S5 توسط کرمان موتور اعلام شد (آذر 97)

کرمان موتور از جمله شرکت‌هایی است که این روزها فعالیت زیادی در زمینه فروش محصولاتش داشته و شرایط فروش متنوعی را برای فروش محصولات برند جک خود به مشتریانش عرضه می‌کند که در بحبوحه گرانی‌های اخیر علیرغم معاملات خوبی که در بازار آزاد وجود دارد اما تسهیلات جالبی را نیز به مشتریان ارائه می‌کند. این شرکت به مناسبت روزهای پایانی آذرماه و مناسبت‌های ملی و مذهبی اقدام به پیش فروش ویژه محصولاتش نموده که از جمله آن می‌توان به  شرایط پیش فروش برای جک S5 اشاره کرد که در ادامه به جزئیات آن اشاره می‌کنیم.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای از شرایط جدید پیش فروش اقساطی جک S5 رونمایی کرد که مشتریان و متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند با تسهیلات ارائه شده در این طرح اقدام به خرید این خودرو نمایند که البته قیمت جدید این خودرو نیز طی همین بخشنامه به مشتریان اعلام شده است.

جک S5قیمت اعلامی جدید این خودرو در حالیست که این شرکت در هفته‌های گذشته با قیمت حدود 235 میلیون تومان اقدام به فروش این خودرو می‌نمود که حالا با توجه به وضعیت نرخ ارز این عدد کاهش یافته و به رقم 219 میلیون و 900 هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

این شرایط فروش از امروز آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت که با توجه به شرایط اقساطی موجود احتمالا با استقبال خوبی از سوی مشتریان واقع خواهد شد. دو موعد تحویل تیر و شهریور 98 برای این شرایط فروش در نظر گرفته شده است که موعد تحویل تیر برای خریداران نقدی و موعد تحویل شهریورماه برای خریداران اقساطی است.

جک S5سود مشارکت در نظر گرفته شده برای خریداران نقدی 18 درصد و خریداران اقساطی از سود مشارکت 15 درصد برای پرداخت‌های خود بهره مند می‌شوند. کلیه هزینه‌های قانونی مربوط به پلاک و سند طبق تعرفه‌های سال 98 محاسبه شده و از مشتریان اخذ خواهد شد. همچنین خودروهای طرح فروش اقساطی بدون بیمه بدنه واگذار نمی‌شوند که هزینه بیمه نیز از مشتری دریافت می‌شود. اسناد مربوط به خودروهای واگذار شده به صورت اقساطی تا پایان اقساط در رهن کرمان موتور خواهد بود و با پرداخت آخرین قسط تسهیلات آزاد خواهند شد.

از دیگر شرایط موجود در این شرایط فروش جک S5 امکان تقسیط تسهیلات اعطایی از 12 تا 36 ماهه فراهم بوده و اقساط در چک‌های سه ماهه از مشتریان دریافت می‌گردد. پرداخت‌های چند مرحله نیز طبق زمان بندی مشخص شده در بخشنامه انجام خواهد شد.

جک S5 اتوماتیکاز دیگر نکات جالب در مورد این شرایط فروش امکان ثبت نام با حداقل پرداخت حدود 47 میلیون تومان است که مشتری الباقی مبلغ را طی چند فقره پرداخت خواهد کرد که سه نوع اقساطی، نقدی مرحله‌ای و نقدی یکجا فراهم شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. برلیانس ۲۲۰ همه چیزش به کنار ولی خداییش چراغ های جلوی مثلثی شکلش ( کله قندی برعکس ) خیلی ضایع هست و تو ذوق میزنه البته اینی که گفتم نظر هشتاد درصد افرادی هست که من دیدم در نگاه اول گفتن این ماشین چراغاش چرا این شکلیه ، چراغای جلوش این شکلی نبود من حتما یکی دنده معمولیشو میخریدم به قیمتش می ارزه

  2. مگه اینکه کسی عقل سالم نداشته باشه که ببره ۲۲۰ملیون بده به یه ماشین چینی که چند ماه قبل قیمتش پایین صد تومن بود و تازه اونموقع هم هزار و یک جور مالیات روش اومده بود که هشتاد و خورده ای شده بود قیمتش والا قیمت اصلیش دور و بر ۶۰ تومن بود

  3. در آینده تنها خودروهای بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ کمی فروش خواهد رفت. سایرین باید جمع کنن و برن دنبال کار شرافتمندانه دیگه …

    1. حتما وضع مالی شما خیلی خوبه دوست عزیز ، یه کارمند باید سه بار به دنیا بیاد و کارمندی بکنه تا با پس اندازش یه ماشین بتونه بخره ، ماشین هایی که خارج از ایران ارزش چندانی ندارن ، البته ناگفته نماند حقمونه و بدتر از ایناشم خواهیم دید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا