Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

عظیم خودرو سری جدید خودروهای فوتون ساوانا را تحویل داد + عکس

عظیم خودرو از آن دسته معدود شرکت‌هایی است که این روزها در ایفای تعهداتش بسیار خوب عمل کرده و البته حواشی ایجاد شده برای این شرکت نیز جلوی این کار را نگرفته که طبیعتا در ماه‌های آتی قطعا بهتر خواهد شد چرا که خط تولید این شرکت در حال راه اندازی بوده و خبرهایی خوبی از تولید فوتون ساوانا و هن تنگ در این کارخانه به گوش می‌رسد. این شرکت در چهارمین سری تحویل خودروهای مذکور توانست کام مشتریانش را شیرین کند.

به گزارش چرخان، شرکت عظیم خودرو یکی از شرکت‌های با سابقه در زمینه واردات خودروهای خارجی حالا در بحبوحه تحریم‌های خودروسازی کشورمان عملکرد قابل قبولی را در زمینه فروش و تحویل به موقع محصولات جدیدش داشته باشد و عملیات تولید محصولاتش را در کارخانه بروجرد با جدیت فراوان پیگری کند که به نظر می‌رسد یکی از اتفاقات مثبت صنعت خودروسازی کشورمان محسوب شود.

عظیم خودرواین شرکت طی مراسمی به مناسبت شب یلدا چهارمین سری تحویل خودروهای فوتون ساوانا را عملی کرد و توانست تولیدات کارخانه جوان خود را در اولین فرصت به دست مصرف کننده رسانده و رویه این روزهای دیگر خودروسازان را عملا نقش نماید.

با توجه به اعلام مسئولین این شرکت در ماه‌های بعدی نیز همین رویه ادامه خواهد داشت و این شرکت برای تحویل به موقع تعهداتش تلاش خواهد نمود تا به هر ترتیبی که شده ایفای به موقع تعهدات شعار عملیاتی این شرکت باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.