مکمل بنزین
گوناگونخبر

اعلام شرایط فروش فوری نقدی و اعتباری وانت نیسان زامیاد

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش فوری نقدی و اعتباری وانت نیسان را اعلام کرده است. این طرح فروش از ساعت 11 روز سه‌شنبه مورخ 14.09.1402 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش اعتباری:

  • نرخ سود تسهیلات اعطایی به مشتریان 12 درصد خواهد بود و رنگ خودروهای قابل ثبت‌نام آبی و موعد تحویل 29 روز پس از پذیرش و تکمیل پرونده می‌باشد.
  • هزینه ترهین و مبلغ بیمه بدنه در طول زمان بازپرداخت (سه سال) در مبلغ پیش‌پرداخت محاسبه شده است.

شرایط فروش نقدی:

در صورت هرگونه افزایش در هزینه‌های دولتی و قانونی (شماره‌گذاری، بیمه، مالیات، عوارض و…) تا قبل از فاکتور خودروها، به عهده مشتریان محترم می‌باشد. در فروش‌های اعتباری مشتریان محترم می‌بایست حداکثر ظرف مدت 7 روز به نمایندگی انتخاب‌شده مراجعه و نسبت به ارائه مدارک موردنیاز و ارائه چک‌های صیادی اقدام نمایند. لذا چنانچه مشتری محترم طی مدت مذکور مدارک موردنیاز را به نمایندگی تحویل ننماید و یا در سیستم اعتبارسنجی بانک‌ها فاقد اعتبار لازم جهت دریافت تسهیلات تشخیص داده شود، شرکت زامیاد هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص نداشته و به این گروه از مشتریان محترم تسهیلات تعلق نخواهد گرفت.

محدودیت کد ملی برای ثبت‌نام‌ها اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو می‌باشد.

سایر محدودیت‌های لازم جهت ثبت‌نام در سیستم فروش اعمال گردیده است.

در صورتی که پس از امضای قرارداد فی‌مابین با مشتری، برحسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط‌زیست شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود و هرگونه افزایش هزینه‌های (شماره‌گذاری، بیمه، مالیات، مالیات ارزش‌افزوده، مالیات نقل، عوارض شماره‌گذاری و …) تا قبل از فاکتور خودرو صورت پذیرد، هزینه‌های مربوطه از مشتری اخذ خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا