مکمل بنزین
خبرداخلی

تعیین تکلیف اولیه واردات خودروهای خارجی با مصوبه دولت انجام شد

تکلیف واردات خودروهای خارجی که ماههاست ممنوع بوده و این ممنوعیت باعث افزایش قیمت شدیدی در بازار شده است که به نظر می‌رسد عملا این ممنوعیت در حال مرتفع شدن بوده و با مصوبه جدیدی که از هیات وزیران صادر شده است به زودی شاهد ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک خواهیم بود و همچنین شرکت‌های واردکننده امکان واردات آنها را خواهند داشت.

به گزارش چرخان، هیات وزیران طی مصوبه رسمی از تعیین تکلیف واردات خودروهای خارجی خبر دادند که با توجه به جزئیات منتشر شده و همچنین تصویر مصوبه مربوطه به نظر می‌رسد که به زودی شاهد افت قیمت‌ها در بازار باشیم که عملا این موضوع در بازار خودروهای داخلی علی الخصوص خودروهای بین 75 تا 200 میلیون تومان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

البته هنوز سازوکار دقیق واردات و ثبت سفارش‌های لازم برای واردات خودروها مشخص نشده است. گفتنی است هفته گذشته نیز اعلام شده بود که در هفته جاری خودروهای دپو شده در گمرک ترخیص خواهند شد که به نظر می‌رسد این آغاز بر رفع محدودیت‌ها بوده و با توجه به وضعیت بودجه‌ای دولت در مورد هزینه گمرک واردات به نظر می‌رسد دولت حساب ویژه‌ای روی این موضوع داشته است.

گفتنی است که مصوبه زیر صرفا ابتدای کار بوده و تا زمان ثبت سفارش‌های جدید باید منتظر بود.

خودروهای خارجی

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا