مکمل بنزین
برگزیده‌هاتماشاخانه

نگاه نزدیک ویدیویی به بیسو T5

محصولات بیسو توسط سیف خودرو به‌تازگی وارد فاز فروش در کشورمان شده‌اند و دو کراس اور بیسو T3 و بیسو T5 در سبد این شرکت قرار گرفته‌اند تا آماده حضور در مارکت شوند.

بیسو یکی از برندهای جوان در حوزه اتومبیل در کشور چین است. این برند با همکاری دو شرکت Beijing Auto و Yinxiang Motorcycle Group شکل گرفته و یکی از  زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی پکن یا همان BAIC محسوب می‌شود.

یکی از ویژگی‌های بارز در T5 طراحی ظاهری و داخلی این خودرو است. برخلاف اصالت کم این برند و مدل معرفی شده، طراحی خودروی مذکور امروزی بوده و همانند برندهای مشهور خودروساز در سطح جهانی، از زبان طراحی خاصی برخوردار است که در مدل‌های دیگر این شرکت نیز قابل مشاهده است.

حال ما به بهانه حضور این خودرو در بازار کشورمان، سراغ کراس اور بزرگ‌تر یعنی بیسو T5 در نمایشگاه خودروی تهران رفتیم و یک کلیپ کوتاه از این اتومبیل چینی تهیه کردیم که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

پیمان گل‌کار

این روزها به‌قدری دنیای خودرو و فناوری در حال نزدیک شدن است که یک نفر با علاقه مشترک، می‌تواند تا هر دو حوزه را با عشق دنبال کند: این عاشق منم!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. یعنی خاک بر سر خودرو سازی های این کشچر که شرکت ۲ساله باید بیاد اینجا ماشینی نشون بده که ۵۰ سال دیگه اینا نمیتونن شبیهشو بزنن.
    از نظر کیفیت ساخت ادوات داخل و داشبورد ظاهرا در سطح بالاتری از چینی های قدیمی هست. ولی واقعا ۱۵۰ اسب برای این هیکل اصلا قابل قبول نیست . احتمالا این ماشین فقط برا خیابونای صاف و بزرگراها ساخته شده نه شیب ۱۰ درجه به بالا

  2. سلام خوبه یه سری به خودروهای مطرح مثل نیو اکتیون از شرکت سانگ یانگ بزنید و وزن و قدرت موتور را در این دو خودرومقایسه کنید بعد قضاوت کنید . صنعت خودروی چین آنقدر سریع داره پیشرفت می کنه که تا دو الی سه سال دیگه از رقبای اروپایی سبقت خواهد گرفت .دیگه یه جورایی خرید محصولات جدید چین نسبت به خرید محصولات اروپایی با قیمت نجومی که دارن منطقی تر به نظر میاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا