مکمل بنزین
رپورتاژ

قبل از خرید نیسان جوک اسکای پک با این ویژگی ها آشنا شوید

 نیسان جوک اسکای پک یکی از تیپ‌های شاسی بلند نیسان جوک است که دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خودش است. این ماشین با همکاری 2 کشور ژاپن و انگلستان و زیر نظر برند نیسان تولید می‌شود. در میان کراس‌اوورهای دیگر موجود در بازار ایران از محبوبیت خاصی برخوردار است. خرید نیسان جوک اسکای پک به‌عنوان یک ماشین شاسی بلند یک گزینه بسیار مناسب است، زیرا در برابر امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد قیمت نسبتاً مناسبی دارد. در ادامه ویژگی‌های داخلی و خارجی نیسان جوک اسکای پک را بررسی می‌کنیم تا با امکانات آن بیشتر آشنا شوید.

مشخصات فنی نیسان جوک اسکای پک

در این قسمت مشخصات فنی موتور و جعبه دنده را بررسی خواهیم کرد.

چیزی که خرید نیسان جوک اسکای پک را یک انتخاب منطقی و خوب تبدیل می‌کند، مشخصات فنی موتور این خودرو است. این ماشین دارای کابین با ظرفیت پنج سرنشین است. حجم موتور نیسان جوک اسکای پک 1598 سی‌سی می‌باشد. این موتور 4 سیلندری تعداد 16 سوپاپ دارد که به صورت خطی و مستقیم آرایش یافته‌اند. حجم مخزن سوخت 46 لیتر، میزان مصرف سوخت ترکیبی در این ماشین نیز 6 لیتر و میزان مصرف سوخت جاده ای 5.5 لیتر می‌باشد. حداکثر قدرت موتور در نیسان جوک اسکای پک 117 اسب بخار است.

جعبه دنده این خودرو از نوع انتقال قدرت اتوماتیک درنظر گرفته شده است. سیستم انتقال قدرت و یا سیستم حرکتی خودرو به صورت دیفرانسیل جلو می‌باشد. سیستم‌های ترمز به‌کار رفته در این ماشین شامل ABS,EBD,ESP است. همه این ویژگی‌ها حجم بالای خرید و فروش نیسان جوک اسکای پک را به صورت منطقی توجیح می‌کند. علاوه بر این حداکثر سرعتی که این ماشین طی می‌کند 178 کیلومتر بر ساعت می‌باشد. این خودرو سرعت 0 تا 100 کیلومتر را در 11.5 ثانیه طی می‌کند.

ویژگی های ظاهری و تجهیزات رفاهی نیسان جوک اسکای پک

یکی از جذاب ترین ویژگی‌های ظاهری در نیسان جوک اسکای پک سقف سانروف پانوراما است. به این معنی که زاویه دید شما را از فضای بالای سرتان افزایش می‌دهد. چراغ‌های LED روشن در روز علاوه بر کاربرد مفیدی که دارد ظاهر بسیار زیبایی به این ماشین می‌بخشد. علاوه بر این آینه‌های جانبی به کار رفته در نیسان جوک اسکای پک دارای چراغ‌های راهنما با قابلیت تنظیم برقی است. این آپشن کمک زیادی به شما در هنگام رانندگی می‌کند. سیستم تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو نیز یکی دیگر از آپشن‌هایی است که توجه رانندگان داخل شهری را به خود بیشتر جذب می‌کند. به همین دلیل خرید و فروش نیسان جوک اسکای پک در سال‌های اخیر در بازار ایران رونق بسیاری داشته است.

همچنین یک نکته که توجهات افرادی که به ماشین‌های اسپرت علاقه دارند را جذب کرده است این است که در نیسان جوک اسکای پک رینگ‌ها، آلومینیومی‌ و اسپورت هستند.

ویژگی‌های طراحی داخلی

در طراحی نیسان جوک اسکای پک امکانات زیادی برای امنیت و رفاه مشتریان قرار دارد. یکی از این امکانات سیستم تهویه هوای اتوماتیک است. این سیستم به صورت خودکار هوای داخل ماشین را برای شما مطبوع‌تر و تازه‌تر می‌کند. صندلی‌های عقب ماشین قابلیت نصب صندلی کودک دارند. این ویژگی برای افرادی که همراه با کودک خردسال خود رانندگی می‌کنند بسیار کاربردی و سودمند است زیرا با این کار امنیت کودک در داخل ماشین به حد زیادی تامین می‌شود. علاوه بر این صندلی‌های عقب قابلیت تا شدگی دارند. با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید فضای داخلی اتاق ماشین خود را بر اساس نیاز خود تقسیم‌بندی کنید و با تا کردن صندلی‌ها فضای بیشتری برای اضافه کردن بار به ماشین داشته باشید.

تکنولوژی‌های به کار رفته در این ماشین

این ماشین بر خلاف ظاهر کوچکی که دارد تکنولوژی‌های زیادی را پشتیبانی می‌کند. تکنولوژی‌هایی که در دنیای امروز رانندگی کردن را بسیار ساده‌تر و دقیق‌تر کرده است. یکی از این موارد عبارت است از صفحه نمایش چند منظوره با قابلیت نمایش مرکز ثقل لحظه‌ای خودرو. این آپشن به شما در هنگام پارک‌کردن، دور زدن و بسیاری از مواقع دیگر در رانندگی کمک می‌کند. با توجه به قیمت و نیز امکانات این ماشین، برای اکثر افرادی که به رانندگی داخل شهر علاقه دارند خرید نیسان جوک اسکای پک می‌تواند گزینه بسیار خوب و منطقی‌ باشد.

فرمان برقی حساس به سرعت با قابلیت تنظیم ارتفاع در این ماشین تا حد بسیار زیادی کنترل راننده بر روی فرمان را زیاد می‌کند. هر هنگام که سرعت شما از حد خاصی بیشتر شود این فرمان به شما هشدار خواهد داد. این آپشن می‌تواند بر کاهش تصادفات شهری بسیار موثر باشد.

علاوه بر این مانیتور و دوربین دنده عقب، سیستم هشدار فشار باد لاستیک‌ها، کیسه هوای جانبی راننده و سرنشین و سیستم ترمز کمکی، امنیت بسیار زیادی را برای رانندگانی که با این ماشین رانندگی می‌کنند تامین کرده است.

منبع : ویرلن

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اقا اون نیسان جوک ۱۱۰ میلیونی هم در گرجستان است. فروشنده قصد معاوضه در ایران داره. خیلی سر قیمتها بد عمل میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا