مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی فیس‌لیفت پژو 3008 مدل 2020

به تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از فیس‌لیفت پژو 3008 مدل 2020 در رسانه‌های مجازی منتشر شده است. جالب است بدانید که پژو روی مدل جدید 2008 نیز در حال کار کردن هست. این خودرو قرار است پلتفرم و شاسی شبیه به کراس‌بک DS3 داشته باشد و ابعاد آن کمی نسبت به مدل‌های موجود بزرگتر هست.

بعد از انتشار این تصاویر جاسوسی بسیاری از کارشناسان حدس زدند که نسل جدیدی از پژو 2008 در راه است ولی با توجه به ابعاد بزرگ این خودرو باید اعلام کنیم که این تصاویر مربوط به فیس‌لیفت پژو 3008 مدل 2020 است. در این تصاویر خودروی آزمایشی به طور کامل پوشیده و استتار شده ولی خطوط پنجره‌های کناری و سپرها می‌توانند جزئیاتی از این خودرو را به بیننده منتقل کنند.

فیس‌لیفت پژو 3008 درازای بیشتری دارد و با نگاهی به سپر عقب این خودرو می‌توان تغییرات چشمگیری را دید؛ به علاوه طراحی چراغ‌های عقب خودرو باریک‌تر شده‌اند و درب صندوق عقب طراحی تمیزتر و زیباتری پیدا کرده است. در شیشه عقب این خودرو دو استیکر زرد رنگ دیده می‌شود که نشان از پیشرانه پلاگین هیبریدی پژو 3008 دارد. مسئولان پژو تا به امروز به طور رسمی اعلام کرده‌اند که فیس‌لیفت 3008 هیبریدی 4 است که پیشرانه چهار سیلندر توربو 1.6 لیتری با قدرت خروجی 197 اسب بخار به همراه دو پیشرانه الکتریکی با قدرت خروجی 296 اسب بخار را دارد.

پیشرانه هیبریدی 4 می‌تواند نیرو را به تمام چرخ‌ها منتقل کند ولی نیروی پیشرانه‌های برقی روی چرخ‌های عقب تنظیم شده‌اند. مسئولان پژو اعلام کرده‌اند که مدل پلاگین هیبریدی 3008 اواخر سال 2019 میلادی وارد بازار می‌شود و در کنار مدل‌های 2020MY قرار خواهد گرفت. کارشناسان خودرو معتقدند که طراحی داخلی این فیس‌لیفت ارتقا پیدا خواهد کرد که شامل سیستم اطلاعات و سرگرمی سریع‌تر و پیشرفته‌تر با گزینه‌های مختلف اتصال به همراه صفحه دیجتالی نمایش تغییر یافته خواهد بود. در حال حاضر خودروهای موجود 3008 یکی از بهترین داشبوردهای موجود را در این بخش دارد که به نام i-Cockpit شناخته می‌شوند. قرار است این فیس‌لیفت نیمه دوم سال میلادی جاری رونمایی شود و بعد از رونمایی وارد بازار اروپا شود. برای خبرهای بیشتر از این خودرو و دیگر محصولات پژو همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا