مکمل بنزین
خبرداخلی

چراغ اول مدل‌های 98 با خودروهای چینی روشن شد!

سال گذشته یکی از سال‌های بسیار جالب برای صنعت خودروسازی کشور بود چرا که برای جلب مشتری از اواسط دی ماه اقدام به فروش خودرو با مدل سال 97 کردند ولی علیرغم ورود به ماه اسفند در سال جاری، هنوز بسیاری از شرکت‌ها خبری از فروش با مدل 98 نداشته‌اند که گویا چراغ اول این اتفاق با خودروهای چینی روشن شد!

به گزارش چرخان، خودروهای چینی از برند چری اولین سری خودروهایی هستند که در سال 97 با مدل سال 98 به دست مشتریان خواهند رسید و گویا مدیران خودرو که این روزها برای جلب مشتری از هیچ اقدام و تسهیلاتی فروگذار نمی‌کند، این بار برای جلب مشتریان اقدام به فروش با مدل بالاتر کرده است که باید دید آیا مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرد؟

مدیران خودرو چری تیگو7طبق اعلام روابط عمومی مدیران خودرو، مشتریان این شرکت می‌توانند خودروهای چینی مختلف این شرکت را با تسهیلات منعطف و مدل 98 خریداری کنند که طبیعتا با توجه به این امکان ویژه، تعداد خودروی در نظر گرفته شده برای این طرح محدود بوده و مشتریانی که سریع‌تر اقدام به ثبت سفارش کنند، از اولویت تحویل برخوردار خواهند بود.

از جمله خودروهای ارائه شده در این طرح می‌توان به ام وی ام 315 اس اشاره کرد که با پیش پرداخت 35 درصد و تسهیلات 48 ماهه قابل خریداری بوده و مشتریان می‌توانند از طریق واسطه‌های اعلامی مدیران خودرو اقدام به خرید این خودرو با مدل 98 نمایند. البته این شرکت هنوز شرایط فروش اقساطی سایر محصولات خود را با این مدل اعلام نکرده و مشتریان برای خرید خودروهای چینی این شرکت می‌توانند به نمایندگی‌هایش در سرتاسر کشور مراجعه کرده و روند خرید را طی نمایند.

مدیران خودرو ام‌وی‌ام شرایط فروش تیگو7گفتنی است که گارانتی این شرکت 3 ساله و یا پیمایش 60 هزار کیلومتر است که موعد تحویل خودروها نیز 30 روز کاری اعلام شده است و عملا خودرو در سال 98 نیز به دست مشتری خواهد رسید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا