مکمل بنزین
خبر

اشکودا کامیک در ژنو

شاید اکثر ما محصولات اشکودا را با طراحی ساده بشناسیم، اما اینبار تفاوت دارد. کامیک یک کراس‌اوور کامپکت است که بزودی عرضه آن آغاز خواهد شد. این خودرو از چهره‌ای جذاب‌تر نسبت به سایر محصولات اشکودا بهره می‌برد. نام کامیک هماهنگی عالی‌ای با خودرو دارد. کامیک از یک موتور 1 لیتری بنزینی با قدرت 115 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتون متر سبهره می‌برد که به گیربکس‌های 6 سرعته دستی و یا 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه متصل شده است.

پیشرانه‌ 1.5 لیتری با قدرت 150 اسب‌بخار و گشتاور 250 نیوتون متر و موتور 1.6 لیتری دیزلی با قدرت 115 اسب‌بخار و گشتاور 250 نیوتون متری دیگر گزینه‌های اشکودا برای این شاسی‌باند سرحال و زیبا هستند. سیستم‌تعلیق کامیک با حالت مختلف رانندگی سازگاری کامل دارد و باعث می‌شود در شرایط مختلف، این شاسی‌بلند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. در داخل کابین صفحه‌نمایش سرگرمی از کیفیت بالایی بهره می‌ّرد اما متریال داخلی ترکیبی از پلاستیک خشک و نرم هستند.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا