مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی رنو کپچر 2020!

در موتورشو ژنو 2019 که این روزها در حال برگزاری است، خودروی کاملاً جدید کلیو (Clio)، از طرف شرکت رنو به نمایش درآمد. در کنار این خودروی جذاب، تصاویر جاسوسی نسل جدید رنو کپچر که برای سال 2020 مدل خورده است نیز به نمایش درآمده است.

اگرچه، نسل قبلی رنو کپچر نیز یکی از خودروهای خوش‌چهره‌ای است که در کلاس کراس اوور اما با توجه به تصاویر، به نظر می‌رسد که نسل بعدی این خودرو، هم در نمای بیرونی و هم داخل کابین، تغییراتی را به خود دیده است.

آنچه در این تصاویر مشاهده می‌کنید، تنها یک نمونه اولیه از رنو کپچر جدید نبوده و درواقع می‌توان گفت که همان خودرویی است که رنو در آینده‌ای نه‌چندان دور، به فروش خواهد رساند. دو باک موجود در خودرو، نشان از پلاگین هیبرید بودن این خودروی تازه‌وارد بوده که یکی از این باک‌ها، برای باتری‌های برقی خودرو قرار داده‌شده است.

کپچر نسل جدید، با قلب تپنده 1.6 لیتری تنفس طبیعی بنزینی است که 89 اسب بخار قدرت تولید کرده و این موتور با یک موتوربرقی 40 اسب بخاری همراهی می‌شود. این دو موتور، از طریق یک جعبه‌دنده 7 سرعته دو کلاچه خودکار، قدرت را به زیر پای راننده منتقل می‌کنند.

طبق نظرات کارشناسی، رنو کپچر PHEV، دارای باتری‌های برقی بزرگ‌تری خواهد بود که با ظرفیت 9.8 کیلووات ساعتی خود، می‌توانند 40 تا 48 کیلومتر، وظیفه نیرورسانی به خودرو را بر عهده بگیرند.

به‌احتمال‌زیاد، پلاگین هیبرید شدن رنو کپچر، شروعی برای برقی شدن کامل این خودرو از طرف شرکت رنو، در مدل‌های آینده باشد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا