مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقدی جک اس3 اتوماتیک کرمان موتور

در حالیکه شرکت‌های خودروساز کشورمان این روزها در حال ارائه طرح‌های فروش مختلف خود با موعد تحویل متنوع هستند، کرمان موتور نیز از این موضوع عقب نمانده و طبق روال 3 ماهه گذشته که یکی از فعال‌ترین شرکت‌های خودروساز کشورمان بوده از شرایط فروش جک اس3 اتوماتیک خبر داد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور که از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی کرمان محسوب می‌شود، طبق روال چند ماهه گذشته که از معدود شرکت‌های فعال در زمینه فروش فوری و نقد و اقساط خودرو به شمار می‌رفت، در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش نقدی جک اس3 اتوماتیک خبر داد که مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور اقدام به ثبت سفارش کرده و با موعد تحویل یکماهه این خودرو را تحویل بگیرند.

از جمله موارد قابل توجه در این شرایط فروش قیمت قطعی است که کرمان موتور برای محصول خود در نظر گرفته و با توجه به وضعیت قیمتی خودروهای خارجی در بازار به نظر می‌رسد که جذابیت خوبی را برای مشتریان ایجاد نموده است. البته این شرکت در اطلاعیه خود مدل تحویلی خودرو را 97 اعلام کرده است که با توجه به زمان تحویل خودرو که در سال 98 خواهد بود، این موضوع از جذابیت‌های این شرایط فروش کاسته است.

قیمت در نظر گرفته شده برای این خودرو 161 میلیون تومان بوده که به صورت یک مرحله‌ای و نقدی دریافت می‌گردد و مشتری از جریمه تاخیر یک درصد ماهانه برخوردار می‌شود. همچنین کلیه هزینه‌های قانونی فروش خودرو اعم از هزینه‌های شماره گذاری و سایر هزینه‌ها طبق تعرفه‌های سال 97 محاسبه شده و طبیعتا با افزایش هزینه‌ها، مشتری ملزم به پرداخت آن خواهد بود.

جک S3با توجه به محدودیت در نظر گرفته شده برای فروش جک اس3 اتوماتیک اولویت با افرادی خواهد بود که هر چه سریعتر پرداخت خود را انجام داده و سفارش را تکمیل نمایند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام حال شما دوستان میخواستم ببینم تیبا 2دارم دوتا در سمت راننده ضربه خورده تو تصادف میخواستم ببینم شامل بیمه بدنه میشه صفر گرفتم دوماهی هست

    1. با سلام
      اگر در زمان تصادف بیمه بدنه داشته و شما مقصر حادثه بودید، بله بیمه بدنه برای این دو در خسارت پرداخت می کند. اگر مقصر نبودید باید از شخص ثالث مقصر بگیرید.

      1. سلام شما از چه کسی سوال می کنید کل این مطالب دروغ است ومی خواهند مردم سرگرم در اینترنت شده وپول آن را به جیب بزنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا