مکمل بنزین
خبرداخلی

طرح تبدیل محصولات خانواده رنو ویژه اردیبهشت 98؛ تحویل شاید در 1400!

از جمله مشکلات خودروسازان ایرانی که در یکسال اخیر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، مساله خروج شرکت‌های خودروسازی معتبر از کشور است که منجر به بدعهدی خودروسازان داخلی شده و تاخیر بسیار زیادی را در تحویل تعهداتشان ایجاد کرده است. از جمله شرکت‌های مهم در این زمینه رنو فرانسه است که با خروج خود، مشکلات زیادی را برای پارس خودرو ایجاد کرد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا که با خروج رنو و سیتروئن از ایران ضرر زیادی را متحمل شده بود، در حال حاضر در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه خود با مشکل قابل توجهی روبرو بوده و عملا این شرکت قادر به تحویل بسیاری از تعهداتش نیست! پارس خودرو که در روزگار برجام پیشروترین شرکت خودروسازی کشورمان محسوب میشد، در حال حاضر به بحرانی‌ترین شرکت خودروسازی کشور تبدیل شده است.

رنو تندرپارس خودرو که تابحال اطلاعیه و طرح‌های مختلفی را به مشتریان خانواده رنو پیشنهاد داده و معمولا با شکست‌های بسیار بزرگ روبرو شده است، این بار نیز طرح جدیدی را به مشتریانش پیشنهاد داده است که تغییر چندان زیادی نسبت به طرح‌های قبلی نداشته و به نظر می‌رسد که بازهم نظر بسیاری از این مشتریان را جلب نخواهد کرد.

این پیشنهاد برای آن دسته از مشتریانی است که تابحال دعوتنامه تکمیل وجه برایشان صادر نشده می‌توانند طبق پیشنهاداتی که در این اطلاعیه وجود دارد، اقدام به تصمیم گیری نمایند. این شرایط تبدیلی تا 12 اردیبهشت ماه معتبر خواهد بود و بعد از آن به هیچ وجه امکان تمدید پیشنهاد وجود ندارد.

ساندرو پارس خودرواولین طرح: انصراف بدهید!

اولین پیشنهاد این شرکت که با افزایش قابل توجه سود مشارکت نسبت به طرح قبلی همراه بوده است، دریافت سود انصراف 45 درصد و امکان خرید از طرح فروش فوری محصولات سایپا با قیمت قبلی خواهد بود که یک پیشنهاد وسوسه کننده برای مشتریان این شرکت محسوب می‌شود! البته گفتنی است که محصولات عرضه شده در این شرایط فروش، باب میل بسیاری از مشتریان نیست!

همچنین مبلغ پرداختی به همراه سود انصراف طی 30 روز کاری به حساب اعلام شده مشتری واریز خواهد شد.

ساندرو پارس خودروطرح دوم: تبدیل خودرو

همچنین آن دسته از مشتریانی که قصد انصراف ندارند، می‌توانند از شرایط تبدیلی این شرکت بهره مند شوند. گفتنی است که موعد تحویل هر یک از محصولات زیر، طبق محصولات مختلف اعلامی محاسبه خواهد شد.

فروش فوری پانزده روزه

آن دسته از مشتریان دارای حواله خرید محصولات گروه ساندرو، تندر90، پارس تندر می‌توانند از یک دستگاه خودرو با قیمت تیر 97 خریداری نمایند.

روش پیش فروش

در روش پیش فروش نیز مشتریان دارای حواله خرید تندر90، پارس تندر امکان ثبت نام دو دستگاه خودرو با قیمت تیر 97 و موعد تحویل تیر و مرداد 98 اقدام به ثبت نام نمایند.

مشتریان دارای حواله خرید رنو ساندرو نیز قادر به ثبت سفارش 3 دستگاه خودرو با قیمت قبل و با موعد تحویل تیر و مرداد 98 خواهند بود که بدیهی است صرفا از محل محصولات قابل عرضه خواهد بود.

همچنین گفتنی است که روش‌های دیگری همچون تلفیق فروش فوری و پیش فروش نیز وجود دارد که به نظر می‌رسد از جذابیت کافی برای اقناع مشتریان برخودار نبوده و به همین دلیل از ذکر آنها خودداری می‌کنیم. البته پیشنهاد سومی نیز وجود دارد:

پارس خودرو ساندرو پیش فروش خودروهای داخلیطرح سوم: پیشنهاد الحاقیه جدید را بپذیرید!

آن دسته از مشتریانی که کماکان به دنبال تحویل محصولات خانواده رنو هستند، بایستی الحاقیه جدیدی را دریافت نمایند که طبق آن سود 37 درصدی به پرداختی آنها اضافه خواهد شد و تا زمانی که مقدمات این تولید فراهم نشود، امکان تحویل نیز وجود نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد که با توجه به وضعیت فعلی، تحویل محصولات رنو حتی تا سال 1400 نیز ادامه خواهد داشت و مشتریان این خودرو باید سالیان سال منتظر دریافت خودروی خود باشند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    من اردیبهشت تبدیل کردم 1 کوییک 30 روزه 1 ساینا تیر 1 تیبا مرداد الان میگن کوییک نداریم بیا ساینا را تکمیل وجه کن گفتم به چه اعتمادی اینکار را بکنم اگه این یکی را هم پولش را گرفتین و ندادین چی میگن ما ماموریم که به شما بگیم تکمیل وجه کنید خود دانی همینجوری موندم چه غلطی بکنم خاک بر سر این مملکت که علنا دارن جیب مردم خالی میکنن هیچ فریاد رسی هم تیست

  2. همه شرکت های خودرو ساز( مونتاژکار)به فکر جیب خودشونن نه به فکر من وشما.از روزی که خودرو گرون شد.دیگه به تعهداتشون عمل نمیکنن بلکه همون خودرویی که باید با قیمت ۵۰میلیون منهای۶میلیون سود مشارکت به مشتری بدن به قیمت۱۵۰الی۱۷۰میلیون تو بازار آزاد میفروشن سر مشتری هم با۲۷%سود وجریمه تاخیر کلاه گشاد میگذارن که منتظر باش تا خط تولید شروع بکار کنه اونوقت ماشین به قیمت قدیم بهت بدیم.ارررررررررررررره اروای عمش.این نامردها به خودمون رحم نمیکنن اونوقت انتظار دارن آمریکا ودیگر کشورهای دیگه تحریم رو بردان ده آخه لعنتی تا کی میخواهی مردم رو خر فرض کنی؟خر اون پدر،پدرخرته .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا