مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش اقساطی جک J4 توسط کرمان موتور اعلام شد

کرمان موتور که این روزها یکی از شرکت‌های خبرساز حوزه خودروسازی کشورمان است و خبرها و حواشی بسیاری پیرامون آن وجود دارد، در حالی که روز گذشته قیمت جدید جک J4 را اعلام کرده بود، در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط فروش اقساطی این محصول خبر داد که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش اقساطی جک J4خبر داد که با توجه به نیاز بازار و همچنین افزایش قیمت صورت گرفته در این محصول، فرصت بی نظیری را برای مشتریان فراهم کرده تا با نقدینگی اندک صاحب این خودروی با کیفیت چینی شوند.

این خودرو با موعد تحویل مهر 98 در حال ثبت نام بوده و مشتریان متقاضی خرید این محصول در سرتاسر کشور می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور سفارش خود را با پیش پرداخت اعلامی این شرکت ثبت نمایند. تسهیلات در نظر گرفته شده برای این خودرو 50 میلیون تومان بوده و اقساط آن نیز در 4 چک 3 ماهه از مشتری اخذ خواهد شد که بدیهی است هزینه بیمه بدنه نیز در اقساط لحاظ شده و سند خودرو نیز تا پایان اقساط در رهن کرمان موتور باقی خواهد ماند.

از جمله ویژگی‌های قبال ذکر این شرایط فروش جک J4 جریمه تاخیر قابل قبول آن است که به میزان 2.5 درصد ماهانه تعیین شده و سود مشارکت و سود انصراف 12 درصدی نیز برای این سفارشات در نظر گرفته شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا