مکمل بنزین
خبرداخلی

آخرین جزئیات از ثبت نامی‌ها و قیمت خودروهای تیوولی

خودروهای تیوولی از جمله خودروهایی است که در بحبوحه واردات خودروهای چینی به بازار خودروی کشورمان عرضه شد و نشان از یک خودروی با کیفیت و جذاب داشت ولی این خودرو علیرغم فعالیت‌های رامک خودرو برای ادامه حضور این خودرو، اما تحریم‌ها سد بزرگی بود که مشکلات زیادی را برای این شرکت ایجاد کرده و اوج گیری تیوولی را با بحران مواجه کرد.

به گزارش چرخان، حسن بیک‌محمدی، مدیر بازاریابی و فروش رامک‌ خودرو در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت خودروهای تیوولی گفت: در مورد بعضی از خودروهای مربوط به سال 96 باید بگویم که عده‌ای از ثبت نام کنندگان در سال 95 اقدام به ثبت سفارش کردند و بایستی در سال 96 اقدام به تکمیل وجه می‌کردند ولی این کار را انجام ندادند و طبیعتا شرکت نیز صرفا خودرو را به مشتریان تکمیل وجه کرده تحویل داد.

وی در ادامه افزود: البته اعتراضات و شکایاتی نسبت به اقدامات رامک خودرو انجام شد که فکر می‌کردند با این شکایات می‌توانند قیمت اعلامی را ملغی کند ولی این اتفاق رخ نداد و حالا نیز شرکت ما آمادگی کامل خود را برای بازپرداخت وجه مشتریان اعلام می‌کند و شایعات مربوط به عدم بازپرداخت اصل پول کذب محض است.

وی در پاسخ به قیمت گذاری جدید این شرکت در مورد خودروهای تیوولی گفت: قیمت 380 میلیون تومان برای خودروهای تیوولی به صورت علی الخساب بوده و تکلیف قیمت نهایی بعد از اظهار نظر سازمان حمایت در مورد قیمت قطعی مشخص خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا